Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#35734Nedoručování balíků na adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 hodin 51 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2019, před 5 lety

Tereza Srbová

Znění stížnosti

Dobrý den,
na adresu K rovinám 538/17, Praha 5 - Jinonice mi automaticky nedoručujete Balíky do ruky. Pokaždé si musím pro balík na poštu na Waltrovce. Pán na přepážce mi sdělil, že balíky nejsou na rozvozovém voze, přivezou je rovnou z depa Rudná na Waltrovku s kodem, že se nedoručují z důvodu "personální krize". Automaticky vyšlou listovní doručovatelku s oznámením o uložení.
3x za sebou jsem na balík čekala celý den - odpoledne mi přišla sms o nezastižení a možnosti vyzvednutí.
Nemám čas a ani chuť chodit pro balíky na poštu - proto si vybírám produkt Balík do ruky, nicméně naprosto zbytečně.
Prosím o prověření a nápravu
děkuji Vám


Produkt

Balík do ruky


Požadované řešení

Doručování balíků na adresu a nikoliv na nejbližší poštu! Platím za produkt Balík do ruky - nikoliv Balík na poštu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2019 08:20, před 5 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.