Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#35735Alza jede zelený panáček blbne lidí,ASRE 19618768. Druhý 19618740

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2019, před 5 lety

Ilona Studenkova

Znění stížnosti

Alza,propadák již nikdy bych nic nekoupil,nevím nemůžu si vysvětlit, jak tato firma která má za miliony reklamu,že se stále drží na našem trhu klame kupující, nezná obchodní zákoníkony , nekompetentní zaměstnanci,kteří poškozují zákazníky ,neproskoleni neznalost reklamaci prostě hrůza že ČOI, živnostenský úřad nic stávkovou společnosti nic nedělá,zakoupil jsem dva telefony ,přišli mi na dobírku,po rozbalení jsem si myslel že to nepřidala Alza ale naci šmejdi,jeden telefon měl nafouklou baterií,druhý jsem dal na nabíječku protože nereagoval ,po chvíli začal telefon přehřívat a kouř,lekl jsem se a hned vypljse tel,pořádku hned jsem volal na alzu popsal jsem problém ,v pořádku operátorka vysvětlila co mám dělat ,vše co popsala jsem udělal,a teď nastal problém u Alzy , denně e-maili od Alzy odešlete prosím číslo účtu na který chcete odeslat peníze,odešlete sken podacího lístků k proplacení poštovného za odeslání ,odešlete prosím popis závady telefonů,odeslal jsem telefony s popisem závady jak chtěli asi za 4 dny přišla z počty ESM z zboží doručeno,další e-mail od Alzy zboží nedorazilo takhle pomalu 14 dní po zavolání na alzu hledali telefony ,zmíněné e-mail které jsem zmínil,tak asi 40 emailů jsem jim poslal na tři adresy,50 telefonní rozhovoru z alzou,stále to samé jo v pořádku e-maili máme dáváme na reklamaci vše vyřízeno peníze odesíláme za zboží,druhý den e-mail kontaktujte nás ohledně dodání čísla účtu kam vám zaslat peníze,zase jsem volal vše v pořádku peníze odesíláme, druhý den to samé ,a zase chyby skeny podacího lístků, pak zase v pořádku a zase tel zase není v pořádku,a takhle to trvá 20 dní do dnešní dne nemám peníze telefony a nic teď v 18 hod mi přišel zase e-mail že nemají číslo účtu, když jsem zavolal na alzu lidí kteří jsou zaměstnání neznají zákony,dne mi slovenský zaměstnanec vysvětloval že na reklamaci je 60 dní bez sobot a neděli,že doprava kterou jsem vramci reklamace zaplatil a poslal na alzu se neproplácejí,a moje reklamace je teprve 30 dní a to musím odečíst so-ne tak možná na vánoce,dal jsem stížnost na alzu , omlouváme se lidi preskolime to vše po měsíci nemám peníze a ani zboží


Požadované řešení

Řešení měla by se do toho vložit ČOI živnostenský úřad


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2019 08:13, před 5 lety

Zákon stanoví prodávajícímu povinnost rozhodnout o reklamaci ihned, u složitých případů do 3 pracovních dnů, přičemž reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 kalendářních dní. Lze si dohodnout lhůtu jinou, ale pouze delší. Vyprší-li zákonná či smluvená lhůta, považuje se to za podstatné porušení smlouvy a kupující může od kupní smlouvy odstoupit, požadovat výměnu za nový kus či přiměřenou slevu z ceny věci, je-li věc i přes vadu použitelná k původnímu účelu. Mohl by také ale stále trvat na odstranění vady opravou.

Třicetidenní či jiná smluvená lhůta pro vyřízení reklamace určená ve dnech začíná běžet vždy den následující po uplatnění reklamace a pokud její poslední den připadá na víkend či svátek, prodlužuje se lhůta až do následujícího pracovního dne.

O vyřízení reklamace má prodávající povinnost kupujícího informovat. Neučiní-li tak, je reklamace po uplynutí lhůty pro její vyřízení považována za nevyřízenou a jako taková za porušení smlouvy podstatným způsobem. Stejně tak je nevyřízenou reklamací reklamace vyřešená jen zčásti, tj. některé vady byly opomenuty nebo nebyly řádně odstraněny a věc po převzetí vykazuje stále ty samé vady.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2019 15:07, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.