Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 3.9.2019 mě bez ohlášení navštívil pracovník společnosti Centrální výběrová řízení a.s pan J. Š., prokázal se průkazem uvedené společnosti s tím, že mě učiní nabídku nejvýhodnější dodávky plynu. Na můj dotaz v jakém jsou postavení k dodavatelům energie uvedl, že jsou zřizovatelé těchto společností. Neměl jsem moc chuť ani příliš důvěru když mě řekl že smlouvu potřebuje podepsat teď, že mohu od smlouvy odstoupit pokud budu chtít.Přesto jsem smlouvu podepsal, jde o ,, Přihlášku k výběrovému řízení č.026455, dále souhlas se zpracováním osobních údajů a plnou moc, od všech uvedených dokumentů mě zanechal kopie. Po odchodu pracovníka jsem začal zjišťovat skutečnosti a zjistil jsem, že jsem se nechal bohužel napálit. Ještě téhož dne jsem napsal odstoupení od smlouvy, text splňoval všechny potřebné formulace a následujícího dne jsem dokument zaslal poštou doporučeně na sídlo společnosti. Za týden mě telefonicky kontaktovala Moravská plynárenská že moje smlouva jde do aukce a že mě následujícího dne navštíví jejich zástupce, mám podezření, že společnost na kterou si stěžuji neoprávněně zveřejnila moje údaje, i když jsem odstoupil
Rámcová smlouva o poskytování služeb a související dokumenty
Požaduji, aby uvedená společnost respektovala moje odstoupení od smlouvy a poskytla mě o jejich rozhodnutí písemnou informaci, jak jsem to učinil já
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy. Zároveň je ale vhodné zprostředkovateli odvolat plnou moc.
Jestliže spotřebitel zaslal odstoupení od smlouvy v dané lhůtě, doporučujeme mu, aby si uchoval veškerou dokumentaci, která tuto skutečnost prokazuje. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Pro úplnost uvádíme, že dozorovou činnost a mimosoudní řešení sporů vykonává, Česká obchodní inspekce u zprostředkovatelů a Energetický regulační úřad u držitelů licence (=dodavatelů).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (oddělení ADR). Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
přihláškou do výběrového řízení se naše společnost zavazuje, že pro zákazníka zcela zdarma realizuje výběrové řízení na cenově výhodnějšího dodavatele energií.
Zákazníkovi garantujeme, že nový dodavatel bude cenově výhodnější, než je jeho stávající. Když tato kritéria splníme, podle podmínek výběrového řízení, které zákazník obdržel, se nám zákazník zavazuje, že služby nového dodavatele využije.
Všechny podmínky výběrového řízení má od nás každý zákazník v písemné podobě. Pro zvýšení kvality služeb a ověření, že terénní pracovník předal klientovi jasné a srozumitelné informace, navíc každou přihlášku do výběrového řízení ověřujeme se zákazníkem následující pracovní den telefonicky tzv. verifikačním hovorem. V něm zákazníkovi znovu rekapitulujeme podmínky a proces výběrového řízení a ověřujeme, že jsou mu informace srozumitelné a se zařazením do výběrového řízení souhlasí.
Dle čísla přihlášky, které jste nám zaslal bylo zjištěno, že Vaše přihláška byla již zrušena. Považujeme tedy Vaši stížnost za úspěšně vyřízenou a písemné vyjádření Vám bude obratem raději ještě jednou zasláno.
Jestli máte pocit, že jsme ve výše popsaném procesu pochybili, napište nám prosím na e-mailovou adresu ombudsman@cvras.cz. Jestliže najdeme jakoukoliv pochybnost z naší strany, zajistíme vyřízení této záležitosti k Vaší plné spokojenosti.
S pozdravem
Tým CVŘ
Dobrý den, nejsem spokojen s vyjádřením společnosti Centrální výběrová řízení k mojí stížnosti. Dopis vystavený v Praze 18.9.2019 jsem obdržel poštou 1.10.2019, obsahoval pouze potvrzení o přijetí odstoupení od Přihláška k výběrovému řízení, nikoliv Plná moc a Souhlas zájemce se zpracováním osobních údajů, které jsem podepsal každý samostatně a o jejichž zrušení jsem žádal v mém písemném odstoupení od smlouvy. Považuji reakci společnosti za nedostačující pro další možnost zneužití uvedených dokumentů
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít ohledně ochrany osobních údajů služeb Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít ohledně ochrany osobních údajů služeb Úřadu pro ochranu osobních údajů.