Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v prosinci 2013 jsem zakoupil osobně tablet Sencor v prodejně Eva na Mělníku. Už 3x jsem ho reklamoval
poprvé - po zapnutí naskočí logo a dále není funkční
podruhé - nejde zapnout
potřetí - zapne se a píše že ukončuje aplikaci - dále nefunkční
Při třetí reklamaci jsem požadoval vrácení peněz. Přijímací technik uznal potřetí stejnou závadu a sdělil mi , že posílají tablet do servisu s požadavkem, jestli jsem třetí závadu nezpůsobil já , jako uživatel (polití, pád na zem atd).
Po vyřešení mi byl tablet vrácen zase opravený s tím , že se nejedná o stejnou závadu a na vrácení peněz nemám nárok.
Prosím o radu, jestli mám nárok na vrácení peněz nebo je pravda na straně prodávajícího.
Děkuji
tablet Sencor Element 8D101 White
Při poslední reklamaci jsem požadoval vrácení peněz.
|
Tweet |
Spotřebitel má právo na vrácení pěněz, pokud prodávající uzná reklamaci uplatněnou pro třetí stejnou vadu nebo čtvrtou různou. Požadavek na odstoupení musí být uveden v reklamačním protokolu. Za stejnou vadu se považuje vada, která má stejné projevy ve vlatnostech věci, přičemž není podstatné, jakým způsobem byla odstraňována.
Dobrý den,
zašlete prosím kopie dokladů k reklamovanému tabletu na email plicka@eva.cz.
Průběh reklamace prověřím a následně Vás budu informovat jak reklamaci dořešíme k Vaší spokojenosti.
S pozdravem
Martin Plicka
Zásobování, a.s.
Dobrý den pane Plicka,
dnes jsem zaslal požadované doklady na váš výše uvedený email.
S pozdravem
Čejka Pavel
Dobrý den,
přineste kompletní tablet do našeho reklamačního oddělení a za tablet Vám vrátíme peníze.
Dle mého názoru se jednalo o 3 shodné závady a servis nevyhodnotil případ správně.
Odkažte se na dohodu se mnou s tím, že byl požadavek na vrácení peněz přehodnocen.
Omlouváme se za vzniklé problémy.
Martin Plicka
Zásobování, a.s.
Vzhledem ke stanovisku společnosti považujeme stížnost za uzavřenou s dosažením dohody.
Hodnocení: