Společnost


Zásobování a.s.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

83%
17%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#3574Reklamace tabletu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 měsíců 6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2014, před 11 lety

Pavel Čejka

Znění stížnosti

Dobrý den,
v prosinci 2013 jsem zakoupil osobně tablet Sencor v prodejně Eva na Mělníku. Už 3x jsem ho reklamoval
poprvé - po zapnutí naskočí logo a dále není funkční
podruhé - nejde zapnout
potřetí - zapne se a píše že ukončuje aplikaci - dále nefunkční

Při třetí reklamaci jsem požadoval vrácení peněz. Přijímací technik uznal potřetí stejnou závadu a sdělil mi , že posílají tablet do servisu s požadavkem, jestli jsem třetí závadu nezpůsobil já , jako uživatel (polití, pád na zem atd).
Po vyřešení mi byl tablet vrácen zase opravený s tím , že se nejedná o stejnou závadu a na vrácení peněz nemám nárok.

Prosím o radu, jestli mám nárok na vrácení peněz nebo je pravda na straně prodávajícího.

Děkuji


Produkt

tablet Sencor Element 8D101 White


Požadované řešení

Při poslední reklamaci jsem požadoval vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2014 10:57, před 11 lety

Spotřebitel má právo na vrácení pěněz, pokud prodávající uzná reklamaci uplatněnou pro třetí stejnou vadu nebo čtvrtou různou. Požadavek na odstoupení musí být uveden v reklamačním protokolu. Za stejnou vadu se považuje vada, která má stejné projevy ve vlatnostech věci, přičemž není podstatné, jakým způsobem byla odstraňována.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.7.2014 16:12, před 11 lety

Dobrý den,

zašlete prosím kopie dokladů k reklamovanému tabletu na email plicka@eva.cz.
Průběh reklamace prověřím a následně Vás budu informovat jak reklamaci dořešíme k Vaší spokojenosti.

S pozdravem
Martin Plicka
Zásobování, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.7.2014 06:44, před 11 lety


Pavel Čejka

Dobrý den pane Plicka,
dnes jsem zaslal požadované doklady na váš výše uvedený email.
S pozdravem

Čejka Pavel

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.7.2014 12:24, před 10 lety

Dobrý den,

přineste kompletní tablet do našeho reklamačního oddělení a za tablet Vám vrátíme peníze.
Dle mého názoru se jednalo o 3 shodné závady a servis nevyhodnotil případ správně.

Odkažte se na dohodu se mnou s tím, že byl požadavek na vrácení peněz přehodnocen.

Omlouváme se za vzniklé problémy.

Martin Plicka
Zásobování, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 14:04, před 10 lety

Vzhledem ke stanovisku společnosti považujeme stížnost za uzavřenou s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.3.2015 14:04, před 10 lety


Pavel Čejka

Hodnocení: