Společnost


ONLINE STORE SP. Z o.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35741Magnetické vložky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2019, před 5 lety

Marina Vaclíková

Znění stížnosti

Objednala jsem magnetické vložky do bot( 3 páry - 2 páry za 990,- + třetí zdarma), které mi měli pomoct proti bolesti kotníků. Očekávala jsem za cenu 1980,-/celkem kvalitní výrobek. Ale došli vložky, které můžu běžně koupit za cenu max 150,-/pár.V balíku byli jen vložky a žádný doklad k platbě, jen od PPL mám doklad o zaplacení. Po objednáni přes internet kontaktoval mně pán z telefonu čísla 234708451,a potvrdil, že pravidelným nošením vložek (proto tři páry do různých bot)bolest se zmírni.Po zjištění podvodu jsem volala na to číslo, ale ono bohužel už nefungovalo. Moje chyba, naletěla jsem podvodníkovi.


Produkt

magnetické vložky s akupunkturními prvky


Požadované řešení

Rada bych ty vložky vrátila a obdržela peníze zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2019 08:16, před 5 lety

Pokud byla smlouva uzavřena prostředky komunikace na dálku (po telefonu, přes internet), může spotřebitelka odstoupit od smlouvy do 14 dnů od doručení zboží.

Spotřebitelka má dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží na to, aby odstoupení u prodávajícího uplatnila. V návaznosti na to má prodávající povinnost jí dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Spotřebitelka má povinnost vrátit zboží prodejci do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Polsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2019 14:20, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.