Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 12.9.2019 jsem po tel. dohodě objednala FlexiMed - zkušební vzorek. Tentýž den přišla zpráva po tel., že je na cestě. Čestně prohlašuji, že do dnešního dne nepřišel tj. 26.9.. Urgovala jsem to. Mluvula s p. Cibulovou to řekla, že nedorazil ještě kamion. Mimo jiné jsem si objednala K2-ta přišla a Aktivesen-ještě nepřišel. Nahráváte hovory tak si to můžete ověřit. Jinak jsem s Vašimi produkty velmi spokojená. Mé číslo je 1377020. Děkuji za kladné vyřízení. Nákup U Smaltovny 625, Č.Budějovice 1.
Irena Kartousová
Poslat požadované vzorky, které byly objednány
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzve, má spotřebitelka právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
V případě, kdy lze usuzovat na to, že nedodání zaplaceného zboží není u daného e-shopu výjimečné, lze zvážit podání trestního oznámení. K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.
Vážená paní Kartousová,
rádi bychom Vás informovali, že produkt FlexiMed, který jste neobdržela, byl znovu, po Vaši urgenci, zaslán na Vaši adresu, přičemž pohledávka ve výši 49 Kč související s nedoručenou zásilkou byla stornována. Nedoručení produktu jsme následně reklamovali u České pošty. Na Vaši žádost jsme následně změnili způsob zasílání produktů z obyčejných zásilek na zasílání doporučeně. V tuto chvíli tedy považujeme Vaši stížnost za vyřízenou.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.