Společnost


Shoebox CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

20%
80%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#35749Neuznání Vrácení zboží do 14dnů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2019, před 5 lety

Kateřina Křístková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 26/8 2019 jsem si na webových stránkách www.officeshoes.cz objednala boty, které jsem také obratem uhradila online platební kartou. Boty dorazily 28/8. Doma v obývacím pokoji na cisté drevené podlaze jsem si boty vyzkoušela, bohužel mi byly hodne velké, tak jsem je zase vrátila do krabice, vyplnila formulár pro Odstoupení od smlouvy do 14 dnu a zboží poštou odeslala zpátky do e-shopu. Zboží dorazilo 10/9 prodejci, lhuta dodržena. Prodejce mi ovšem odepsal, že boty jeví známky užívání ve venkovním prostredí, a
že mi tedy platbu nevrátí v plné výši. Okamžite jsem odpovedela, že to v žádném prípade není pravda, a že jsem boty jednou vyzkoušela doma a boty zase vrátila a poslala zpet, a tedy žádám vrácení celé platby vcetne dopravného. Od té doby mi nedorazila žádná odpověď, platba na muj úcet samozrejme nedorazila. Počkala jsem tedy další týden, bez reakce. Informovala jsem tedy eshop, že následující den končí zákonná lhůta pro vrácení platby na můj účet a pokud se tak nestane, budu kontaktovat ČOI. Jsem si velmi dobre vedoma toho, že 14-denní lhuta slouží ke seznámení se s produktem, což u oblecení nebo obuvi znamená jejich používání, kdy se napríklad vyprání oblecení nepovažuje za snížení hodnoty zboží a prodávající tedy nemuže požadovat penežní náhradu od kupujícího. To nic nemění na mém tvrzení, že boty nebyly ani jednou použity ve venkovním prostředí a nemohlo tedy v žádném případě dojít ke znečištění podrážky. Niceho v živote si nevážím tolik, jako fair play a tento e-shop s tak velkým jménem me velmi zklamal. Ráda bych dostala svou platbu zpět.

Děkuji.

S pozdravem,

Kateřina Křístková


Produkt

Converse Ct As Madison Mid 663658C


Požadované řešení

Požaduji zpět svou platbu včetně dopravného a tímto dodržet právo spotřebitele na Odstoupení od smlouvy do 14 dnů. Z mé strany jsem veškeré náležitosti dodržela, očekávám toto i od prodávajícího.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2019 10:51, před 5 lety

V případě uzavření kupní smlouvy prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, tedy i prostřednictvím e-shopu, je spotřebitel ze zákona oprávněn od kupní smlouvy odstoupit do 14 dní bez uvedení důvodu dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník").

Pokud jde o odstoupení od smlouvy do 14 dnů, v souladu s ustanovením § 1831 odst. 2 zákona č 89/2012 Sb., občanský zákoník, může podnikatel po spotřebiteli požadovat pouze úhradu nákladů stanovených tímto zákonem.

Tyto náklady jsou uvedeny v § 1833 občanského zákoníku. Spotřebitel odpovídá podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Spotřebitel má právo zboží po převzetí rozbalit, prohlédnout a popřípadě vyzkoušet, pokud se tím nezhorší jeho jakost. Prodejce tedy není oprávněn odmítnout odstoupení od smlouvy spotřebitele, pokud bylo učiněno řádně a včas, avšak v případě poškození zboží spotřebitelem dle výše uvedených pravidel si může poměrně snížit vracenou kupní cenu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2019 15:05, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.