Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Pilu Hecht 945 jsem dal k reklamci skrze prodřený brzdící pásek uvnitř pily.
Servisním oddělením společnosti WERCO byla zamítnuta reklamace brzdového pásku s vyjádřením:
"k poškození brzdícího pásku došlo jeho běžným používáním ( jedná se o spotřební materiál ). Nelze posoudit jako záruční opravu."
S tvrzením že pásek pily je spotřební materiál nesouhlasím. Takto může být označena v podstatě každá součástka prodávaného zboží, např spojka, válec motoru, píst, ojnice, ložiska a další mechanické i nemechanické součásti a reklamace by nemohla být tedy uznána na základě tohoto tvrzení nikdy. Ke všemu servis uvádí, že došlo k opotřebení běžným používáním - tudíž chápu v souladu s manuálem a záručních podmínek.
Prosím o radu jak dále postupovat, jeliž je mi nabízena pouze placená oprava. Připadá mi to jako spíše výdělečný byznys (samotný materiál stojí 110,- Kč ale s prací, režií a dopravném) se opravy vyšplhá až na 490,-.
Motorová pila Hecht 945, NABÍDKA OPRAVY Č.: 14SEP06685
Požaduji opravit v rámci reklamace
|
Tweet |
Právo z odpovědnosti za vady se vztahuje na celou věc. Zákon nerozeznává mezi jednotlivými součástmi výrobku. Reklamaci lze zamítnout z důvodu mechanického poškození věci nebo jejího běžného opotřebení. Reklamace by tedy měla být posouzena z pohledu, zda se jedná o vadu nebo nikoli.
Dobrý den,
pásek brzdy slouží jako brzdící segment spojky a musí zajistit při aktivaci okamžité zastavení spojky resp. řetězu. Jelikož dochází ke tření, dochází též k jeho opotřebení. U reklamace č. 14SEP06685 na reklamovaném pásku brzdy nebyla shledána žádná výrobní ani materiálová vada, z tohoto důvodu nebyla reklamace uznána jako záruční a byla vytvořena nabídka na placenou opravu.
S pozdravem
Jan Hendrych – vedoucí servisního oddělení
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.