Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobry den,
19.09.2019 jsem zakoupil na e-shopu zbozi (https://www.alza.cz/gaming/htc-base-station-2-0-d5547644.htm), ktere jsem nasledne chtel vratit a ktere nebylo vubec pouzite. Pri pokusu toto zbozi vratit na pobocce, jsme zjistili ze seriove cislo na krabici je odlisne od toho, co je primo na zbozi. Pracovnik pobocky to nasledne poslal na reklamacni oddeleni, ktere moji zadost nakonec zamitlo se slovy "SN Nesohlasi". Rozumim, ze jde o podezreni z fraudu, ale vracene zbozi je v puvodnim obalu, vcetne vsech nalepek a bylo zakoupeno pred nekolika dni.
V Alze pravidelne nakupuji vice nez 7 let, a pak (kvuli chybe zrejme pri baleni u vyrobce) obdrzet "SN Nesouhlasi, zamitnuto" je opravdu neprijemne.
Predem dekuji
Vladislav Kisel
Senzor HTC Base Station 2.0
Vratit penize
|
Tweet |
Pokud prodávající vydal doklad o zakoupení výrobku, musí na něm být uvedeno datum prodeje výrobku, o jaký výrobek se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán, spolu s identifikačními údaji prodávajícího. Neshodují-li se údaje na výrobku s údaji na dokladu, měl by spotřebitel o tom prodávajícího informovat. V daném případě však může být složité prokázat, že se skutečně jedná o kupovaný výrobek. K prokázání této skutečnosti by mohlo posloužit vyjádření výrobce (např. že k pochybení mohlo dojít při přípravě k expedici výrobku).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.