Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
arogantní chování operátorek, při řešení reklamace obj.č.102163889, výmluvy, a neznalost obchodního zákona pro e-shopy
102163889
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží (jiná velikost než-li objednaná), jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitelka v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Pokud by spotřebiteli v souvislosti s oprávněnou reklamací vznikly náklady např. na poštovné, prodávající by byl povinen je uhradit, dle § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, jako náklady účelně vynaložené k uplatnění reklamace.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
je nám velice líto, že Vám bylo doručeno nevyhovující zboží. Poprosíme Vás o vrácení zboží na adresu:
Ateli s.r.o.
(číslo objednávky)
Řepná 23
321 00 Plzeň - Litice
Jako adresáta uveďte, prosím, pouze firmu Ateli s.r.o.
K zásilce nám prosím napište číslo objednávky, jak si přejete reklamaci řešit, a z jakého důvodu nám zboží vracíte.
Balíček nezasílejte na dobírku. Nejlepší je balíček zaslat doporučeně, budete mít od zásilky doklad.
Reklamace je řešena v zákonné lhůtě do 30 dnů od přijetí požadavku.
Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den, dnes jsem firmě zaslal níže uvedenou tuto zprávu, stále bez odpovědi a zaslal i fakturu za poštovné při vrácení nevyhovujícího zboží, které jsem si neobjednal týkající se velikosti.
Dobrý den,
v příloze Vám zasílám fakturu za poštovné ve výši 180,- kč za vrácené zboží, které jste poslali špatnou velikost namísto č 40 jste poslali č 38, https://postovnezdarma.cz/zateplene-dzinove-tenisky-at?var=158368 obj. číslo 102163889
jak jsme se telefonicky domluvili, Vás tímto vyzývám, abyste mi finanční prostředky ve výši 180,- kč , které jsem musel zaplatit za chybu z Vaší strany přepravci Česká pošta. zaslaly na můj účet 606822113/0800 a to co nejdříve.
Žádám Vás o zaslání správného zboží a to dle faktuŕy, která je přiložena v balíku u vráceného zboží a to https://postovnezdarma.cz/zateplene-dzinove-tenisky-at?var=158368 obj. číslo 102163889 .
Děkuji za kladné a rychlé vyřešení, abychom si obě strany ušetřili čas.
S pozdravem a přáním hezkého dne.
Martin Mužík
Žitná 661
460 06 Liberec 6
mobil : +420606239635
e-mail : martin.muzik@post.cz
DATOVÁ SCHRÁNKA ID : d872jkx
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby spotřebiteli proplatila vzniklé náklady dle dohody a vyřešila požadavek na zaslání správného zboží.
děkujeme Vám za zaslání podacího lístku. Požadavek na proplacení poštovného jsme zadali do systému. Uhrazenou částku můžete očekávat do 14 dní.
Reklamace řešíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 30 dní od přijetí požadavku. Uděláme vše proto, abychom reklamaci vyřídili, co nejdříve to bude možné.
Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Hodnocení:
Komentář: děkuji Vám, nebít Vás že jste na ně tlačili, tak jsem se výměny ani peněz za poštovné vůbec nedočkal