Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:560
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#35765Špatně dodaná velikost

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

25 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2019, před 5 lety

Martin Mužík

Znění stížnosti

arogantní chování operátorek, při řešení reklamace obj.č.102163889, výmluvy, a neznalost obchodního zákona pro e-shopy


Produkt

102163889


Požadované řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 08:47, před 5 lety

Pokud bylo dodáno jiné zboží (jiná velikost než-li objednaná), jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitelka v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.

Pokud by spotřebiteli v souvislosti s oprávněnou reklamací vznikly náklady např. na poštovné, prodávající by byl povinen je uhradit, dle § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, jako náklady účelně vynaložené k uplatnění reklamace.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.9.2019 13:13, před 5 lety

je nám velice líto, že Vám bylo doručeno nevyhovující zboží. Poprosíme Vás o vrácení zboží na adresu:

Ateli s.r.o.
(číslo objednávky)
Řepná 23
321 00 Plzeň - Litice

Jako adresáta uveďte, prosím, pouze firmu Ateli s.r.o.
K zásilce nám prosím napište číslo objednávky, jak si přejete reklamaci řešit, a z jakého důvodu nám zboží vracíte.
Balíček nezasílejte na dobírku. Nejlepší je balíček zaslat doporučeně, budete mít od zásilky doklad.

Reklamace je řešena v zákonné lhůtě do 30 dnů od přijetí požadavku.

Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.9.2019 13:20, před 5 lety


Martin Mužík

Dobrý den, dnes jsem firmě zaslal níže uvedenou tuto zprávu, stále bez odpovědi a zaslal i fakturu za poštovné při vrácení nevyhovujícího zboží, které jsem si neobjednal týkající se velikosti.

Dobrý den,

v příloze Vám zasílám fakturu za poštovné ve výši 180,- kč za vrácené zboží, které jste poslali špatnou velikost namísto č 40 jste poslali č 38, https://postovnezdarma.cz/zateplene-dzinove-tenisky-at?var=158368 obj. číslo 102163889
jak jsme se telefonicky domluvili, Vás tímto vyzývám, abyste mi finanční prostředky ve výši 180,- kč , které jsem musel zaplatit za chybu z Vaší strany přepravci Česká pošta. zaslaly na můj účet 606822113/0800 a to co nejdříve.

Žádám Vás o zaslání správného zboží a to dle faktuŕy, která je přiložena v balíku u vráceného zboží a to https://postovnezdarma.cz/zateplene-dzinove-tenisky-at?var=158368 obj. číslo 102163889 .

Děkuji za kladné a rychlé vyřešení, abychom si obě strany ušetřili čas.
S pozdravem a přáním hezkého dne.

Martin Mužík
Žitná 661
460 06 Liberec 6
mobil : +420606239635
e-mail : martin.muzik@post.cz
DATOVÁ SCHRÁNKA ID : d872jkx

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 16:39, před 5 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby spotřebiteli proplatila vzniklé náklady dle dohody a vyřešila požadavek na zaslání správného zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.9.2019 12:48, před 5 lety

děkujeme Vám za zaslání podacího lístku. Požadavek na proplacení poštovného jsme zadali do systému. Uhrazenou částku můžete očekávat do 14 dní.
Reklamace řešíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 30 dní od přijetí požadavku. Uděláme vše proto, abychom reklamaci vyřídili, co nejdříve to bude možné.

Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.10.2019 10:16, před 5 lety


Martin Mužík

Hodnocení:

Komentář: děkuji Vám, nebít Vás že jste na ně tlačili, tak jsem se výměny ani peněz za poštovné vůbec nedočkal