Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#35767Chcú poplatky za potvrdený zmazaný účet z pred 3 mesiacov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2019, před 5 lety

Stanislav Budaj

Znění stížnosti

Dobrý deň, žiadam Vás o radu pri mojom prípade. Bol som registrovaný na aplikácii be2, kde som si založil premium členstvo, no nakoľko som na nej nikoho nenašiel profil som si vymazal a spýtal sa sa zákaznického servisu či musím posielať list do Luxemburska aby som sa premium členstva zbavil. Dotaz som realizoval prostredníctvom e-mailovej komunikácie s collection@be2.com

Dobrý deň,

dnes som deaktivoval svoj profil, rád by som sa presvedčil že mi z vašej strany nehrozia už žiadne ďalšie poplatky a že nemusím posielať fyzicky list do Luxemburska. Prikladám v prílohe printscreen kde sa uvádza že môj premium účet je deaktivovaný. Následne som deaktivoval aj svoj profil. Pohľadávku ktorá mi prišla uhradiť som doplatil a chcem od vás potvrdenie o výpovedi a o tom že mi nehrozia žiadne ďalšie skryté poplatky.

Referenční číslo: CZ-2019-06-25-191262770-BE2-DN

Z ich strany my bolo 28.6.2019 zdelené, že nakoľko som doplatil zvyšné poplatky tak môj účet bol zrušený a nehrozia žiadne ďalšie poplatky.

Vážený zákazník služby be2,

ďakujeme za Vašu správu.

Potvrdzujeme, že proces vymáhania pohľadávky bol zastavený a Vaše Prémiové členstvo bolo zrušené. To znamená, že v súvislosti s týmto členstvom nebudú požadované žiadne ďalšie platby. Váš profil bol už vymazaný.

S pozdravom

Martin Bell
Správa pohľadávok
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg

Email: collections@be2.com

A napriek tomu že tam už účet nemám a aj mi to potvrdili, mi včera 26.9.2019 prišla od nich ďalšia Platební upomínka:

Vážený pane Stanislav Budaj,

ke dni 25.9.2019 bylo Vaše 6měsíční Premium členství automaticky obnovené (prvotně uhrazené na stránce www.be2.cz ke dni 26.6.2019 s uvedením e-mailové adresy budaj.stanislav@gmail.com).

Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, se kterými jste souhlasil/a.

Produkt: 6měsíční Premium členství
IP-adresa: 194.228.68.46
Forma úhrady: CreditCard MASTER

chcem sa poradiť ako postupovať. Vidím to na porušenie ich obchodných podmienok, pretože mi podľa mňa nemôžu sami obnoviť zrušený účet a na základe toho odo mňa vymáhať peniaze a vyhrážať sa insolvenciou a postúpením pohľadávky na exekútorov:
12. Proces vymáhání
V případě, že dluh nebude do stanoveného termínu uhrazen, bude Váš případ automaticky předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dlužných poplatků, což povede k navýšení dlužných poplatků a dalším, s tím spojeným důsledkům. Je-li to nutné, je možné s vymáhací společností domluvit také platbu prostřednictvím splátek. Mějte prosím na paměti, že pokud bude Váš případ předán k řešení externí vymáhací společnosti, bude o dané skutečnosti informováno více úvěrových institucí (ku příkladu ČNB), co pravděpodobně ovlivní Vaši úvěruschopnost. V případě, že dluh nebude uhrazen ani externí vymáhací společnosti, bude následně vydán soudní příkaz k jeho vymáhání. Veškeré s tímto spojené náklady jsou přitom hrazeny výlučně dlužníkem.


Prosím poradťe ako mám postupovať, mám to ignorovať, zaplatiť? Aké mám podniknúť kroky?
Nechcem byť vedený v registri dlžníkov ale na druhú stranu nechcem platiť za niečo čo neexistuje.

Ďakujem, s pozdravom Stanislav Budaj


Produkt

Referenční číslo: CZ-2019-06-25-191262770-BE2-DN


Požadované řešení

Zrušení neoprávnené platební pohladávky z 26.9.2019, definitivní vymazání všech mých osobných údajú z jejich databázy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 08:04, před 5 lety

Jestliže společnost písemně sdělila spotřebiteli uvedené informace o zrušení účtu a nepožadování žádných dalších plateb, je to pro ni závazné. V případě jakýchkoliv dalších pokusů o stažení peněz z karty, může spotřebitel podat u banky reklamaci (chargeback) a vůči společnosti se odkázat na sdělení společnosti, že již další platby neproběhnou.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.9.2019 12:29, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.9.2019 16:50, před 5 lety


Stanislav Budaj

Dobrý deň,

Firma mi odpísala, dúfam že sa situácia už nebude opakovať a vymažú moje údaje z ich databáz.

Vážený zákazník služby be2,

ďakujeme za Vašu správu.

Ospravdelňujeme sa za chybu v systéme. Aktuálne sa ju snažíme vyriešiť. Prosím ignorujte daný email.

Znovu potvrdzujeme, že proces vymáhania pohľadávky bol zastavený a Vaše Prémiové členstvo bolo zrušené. To znamená, že v súvislosti s týmto členstvom nebudú požadované žiadne ďalšie platby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2019 20:01, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2019 05:12, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.