Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#35768Nekontaktní společnost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2019, před 5 lety

Zdeněk Paulus

Znění stížnosti

Od 24.9.2019 mne společnost obtěžuje zprávami SMS o tom, že si mám vyzvednou zboží pod objednávnou 111 313 577. Nic jsem si však neobjednal.
Na SMS telefonní operátor neumožňuje odpovědět, na internetových stránkách nemají žádný kontaktní email na který by se dalo napsat. Telefonní číslo 296245025 je automat, který po více jak pěti minutách nikdo opakovaně nezvedá.


Jakto, že může v Česku podnikat firma tímto způsobem ? Jak se mám bránit obtěžování, když jsem si nic neobjednal? Mám snad povinnost jim psát poštou ?


Požadované řešení

Neobtěžovat. Zařídit kontaktní místo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 12:20, před 5 lety

Je možné, že situace vznikla například tím, že jiný spotřebitel při objednání zboží zadal nesprávné tel. číslo. Upozornit společnost na tuto skutečnost je možné prostřednictvím webového formuláře zde: https://www.mall.cz/kontakt

Společnost samozřejmě nesmí zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu (mj. tel. číslo). Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR.

Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo jej o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2019 16:00, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.