Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#35772Prosba o stornování dluhu u Vymáhací společnosti v Německu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 30 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2019, před 5 lety

Kamila Špráchalová

Znění stížnosti

Pochybná společnost be2 S.à.r.l. nezasílá upozornění před automatickou prolongaci smlouvy. V den uskutečnění prolongace posílá upomínku o dlužné částce s navýšením za zpoždění.

Na zasílané emaily do zákaznického centra přichází pokaždé jen odpověď - povinnost zaplatit v souladu s obchodními podmínkami, se kterými jste souhlasila. Tato společnost na námitky, pochybnosti o uzavření smlouvy ze strany zákazníka nereaguje . Když už si zoufalý člověk myslí, že ze svého pohledu udělal vše a doufá, že vše je za ním, není to tak. Po 9 měsících mi došel na adresu trvalého bydliště dopis z Německa od inkasní společnosti v anglickém jazyce a platba v eurech s dalším navýšení.

Znovu jsem poslala dopis na Zákaznické centrum se žádostí o řešení a znovu jsem uvedla pochybnost o uzavření 12 měsíčního Prémiového členství na základě emailové adresy.

Jejich odpověď : S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dluhů.Veškerou budoucí korespondenci adresujte prosím přímo Vymáhací společnosti. Podepsána paní Jana Hájková.

Jsem důchodkyně a cizí jazyk neovládám. Seznamka působí v české republice, kde mají i zákaznické centrum. Je tedy předpoklad, že budu řešit vše v české republice a v českém jazyce.

Ze zkušenosti mi vyplývá že : seznamka be2 S.a.r.l. má v Česku zákaznické centrum , ale je jen na ohlašování upomínek. Inkasní společnost má německou, zasílaná korespondence je v angličtině. Údajný dluh se platí v eurech s dalším navýšením.

Se zákaznickým centrem v české republice se nedomluvím a s Vymáhací společnosti v Německu /kam jsem byla odkázána/se také nedomluvím. Zákazník má povinnost platit, běda mu!, když nezaplatí ! Nemá žádné právo na solidní jednání, či řešení pochybnosti ....Takže mi nezbude nic jiného, než zaplatit ? a obohatit tuto seznamovací společnost o 270,60 eur za údajné roční Prémiové členství uzavřené na základě emailové adresy na www.academic-singles.cz a doufat, že tímto vše skončí - anebo začne nová prolongace dalšího členství?

Velmi děkuji za jakoukoliv informaci.
Kamila Špráchalová


Produkt

12 měsíční Prémiové členství na www.academic-singles.cz


Požadované řešení

Prosba o storno dluhu u Vymáhací společnosti a zrušení členství před obnovením k 15.01.2019. Nejsem si vědoma uzavření 12 měsíčního Prémiového členství na www.academic-singles.cz. A navíc členství bylo obnoveno bez předchozího oznámení a tím i zbavení mne možnosti ihned zareagovat a smlouvu zrušit v termínu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 11:45, před 5 lety

Společnost smí smlouvu prodloužit jen za předpokladu, že o tom uživatele jasně a srozumitelně informuje ještě před uzavřením smlouvy. Jinak nemá právo účtovat si další poplatky.

Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.9.2019 12:29, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.9.2019 15:48, před 5 lety


Kamila Špráchalová

Pana Hlaváčka jsem ten den kontaktovala. Čekám na odpověď.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2019 16:47, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.11.2019 17:38, před 5 lety


Kamila Špráchalová

Pan Hlavaček na email neodpověděl. Po zkušenostech s touto společností si troufnu říct, že je vymyšlený. Veškerou korespondenci vyřizuje stejná osoba, vždy s jedinou odpovědí: vaší povinností je zaplatit v souladu s obchodními podmínkami, se kterými jste souhlasila.A jako odvetu na moji stížnost v dTestu tato paní také dohlédla, aby na moji adresu každý týden chodily z Německa od vymáhací společnosti další upomínky s eurovým navýšením.
Došla jsem k závěru,že soudit se se společností v sídlem v Lucembursku by možná uspěla hromadná žaloba. Sama bych to psychicky a ani jako důchodkyně neunesla. Údajné členství jsem o 100% navýšení v eurech zaplatila.
Dne 25.9. jsem této společnosti zaslala faxem výpověď. Na můj email jsem do dnešního dne nedostala její potvrzení.
Děkuji dTestu za zájem a informace. Bohužel pro společnost be2 nic neznamenají.
Ohledně výpovědi členství budu společnost be2 znovu kontaktovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2020 06:00, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2020 16:50, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.