Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#35775Nekorektní jednání řidiče PPL

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2019, před 5 lety

MARTIN SCHNEIDER

Znění stížnosti

Řidič PPL mi měl dodat zásilku, zavolá že za minutu je u mne já se obléknu sejdu schody cca 1 min. čekám a 5 minut pak mu několikrát volám kde je - nebere telefon a po 20 minutách mi přijde SMS zásilku jste nepřevzal je na zásilkovně. Volám na zásilkovnu následně PPL a stěžuji si. Nikam to však nevede zásilku si objednávám znovu je mi dodána a řidiči jsem řekl ,že pokud ho ta práce nebaví ať jde dělat něco jiného bez jakýchkoli urážek (byl to ten který vezl i první zásilku) a výsledek je že u třetí zásilky čekám na dodání ta stále nepřichází tak volám na PPL zde mi říkají ,že je chyba v telefoním čísle ,že prý mi to chtěli dodat ale nemohli (nechápu to -koukal jsem na objednávku a číslo jsem měl správné). Volal jsem tedy na portál kde jsem objednával kde je chyba a víte co mi řekli - že dle PPL jsem prý agresivní a nebudou mi dodávat zásilky, že prý jim to poslali do emailu.
Tak takto jedná společnost PPL, která mi dodávala již nespočet zásilek a vždy bez problému byli to však jiní řidiči než který dodává nyní. Nechápu jak je možné aby zasílali email na cizí portál s tím , že jsem údajně agresivní !!!

S pozdravem Martin


Produkt

rehabilitační pomůcky


Požadované řešení

omluva společnost PPL za poškozování pomluvou mého jména, obnovení dodavatelské služby a samozřejmě důrazné poučení řidiče jak má zásilky dodávat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 11:11, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2019 11:13, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.