Společnost


Andy-auta s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3578Žádost o slevu na zakoupený automobil

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 6 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2014, před 11 lety

Jiří Schejbal

Znění stížnosti

Dne 22.2.2014 jsem v autobazaru Andy Auta zakoupil automobil VW Passat v ceně 298 000 Kč, kde jsem se dozvěděl, že je nebouraný, všechny díly jsou původní včetně laku (bylo uvedeno i v předávacím protokolu). Následující měsíc jsem nechal automobil zkontrolovat v servisu, kde mi k mému překvapení bylo sděleno, že lak je na několika místech přestříkaný, dveře byly z neznámého důvodu odpojeny a dveře u řidiče ani nesedí. Dne 8.4.2014 jsem odeslal reklamací s žádostí o slevu 18 000 Kč. Za 14 dnů mi přišlo vyjádření e-mailem, že za tento stav autobazar neručí a nabídli mi vrácení 6 000 Kč. S vyjádřením jsem nesouhlasil a zaslal zpět, že dle OZ jsou zodpovědni za zboží, které prodávají. Od té doby autobazar přestal komunikovat a nereagoval ani na další výzvu k řešení reklamace.


Produkt

Na prových předních dveřích při určitém nasvícení světlá skvrna, okolo víčka nádrže stopy po nástřiku, stejně tak u předních pravých dveří, stopy po nástřiku u levého hagusu v celé délce, dveře u řidiče nesedí. Dle předávacího protokolu bylo uvedeno, že automobil je nebouraný a lak i karosérie původní, což evidentně není.


Požadované řešení

Požaduji slevu ve výši 18 000 Kč, kterou jsem několikrát požadoval po prodejci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2014 16:33, před 10 lety

Předpokládáme,že autobazar je zároveň prodávajícím. Dle ustanovení § 2161 občanského zákoníku prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Je-li tedy ve smlouvě uvedeno, že vůz není bouraný a skutečnost je jiná, jedná se o tzv. nesplněnou jakost při převzetí. V takovém případě lze požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 14:24, před 10 lety

Společnost Andy-auta s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. V takovém případě doporučujeme zastoupení advokátem. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.