Společnost


RSC Logistics, logistické družstvo

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35780Nedodané zboží v termínu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 30 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2019, před 5 lety

Jiří Bek

Znění stížnosti

Dobrý den, zakoupil jsem zboží u společnosti Amadeo Holding s.r.o., která si na doručení a dopravu najala firmu Fofr. Firma Fofr mi informovala, že zboží mi bude doručeno dnes, v pátek 27. 9. 2019 na mou adresu. Tak jsem se uvolnil ze zaměstnání a čekal na zásilku. Někdy okolo čtvrt na dvanáct zavolali z firmy Fofr, že zásilku v avizovaný den nedodají. Domnívám se, že mám nárok na kompenzaci, protože zameškanou pracovní dobu, si budu muset nějakým způsobem odpracovat ve svém osobním volnu. Dohoda o náhradním datu doručení, kdy si ale opět budu muset vzít v zaměstnání dovolenou.


Produkt

Číslo objednávkyč. 11906038. Věc. podlahová krytina, linoleum, PVC podlaha Exclusive 280T ice pine white, šíře 4 m, délka 6 m Cena 7722 Kč.


Požadované řešení

Domnívám se, že vzhledem k tomu, že jsem obětoval zbůhdarma pracovní den, který budu muset nahradit, mám nárok na finanční kompenzaci, např. formou slevy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 13:01, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2020 16:31, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.