Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#35781Nedoručení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2019, před 5 lety

Jan Filipčík

Znění stížnosti

Dnes mne nebyla doručena zásilka, ačkoliv jsem byl sms vyrozuměn o doručování zásilky mezi 10-12 hod. V 11.42 hod., jsem zavolal na uvedené tel číslo, abych zjistil, kde zásilka vázne. Bylo pozdě. Řidič už telefon nebral a automat uvádí, že doručovatel už nepracuje. Zboží teda nemám. Tato situace by se neměla stávat, hlavně v době co máme telefony. A hlavně, když byl řidič s posledním zbožím ve fa. Chevak, což je několik málo metrů o mého trv. bydliště. Byl jsem celou dobu na telefonu.Prosím o vyřešení mé stížnosti s řidičem. č. zakázky: 40186021370. Děkuji za pochopení.


Požadované řešení

Řidič by měl telefonicky kontaktovat osobu, které veze zásilku. A kdyby se náhodou na poprvé nedovolal, mohl by zavolat i podruhé. V mém případě mohl k bydlišti od Chevaku zajet a zazvonit na zvonek domu. Od toho ta technika je. A ne svým jednáním přivodit osobě starosti. Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2019 10:34, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2019 10:37, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.