Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#35786Nepodání výpovědi předcházejícímu poskytovatel pevné linky internetu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 29 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2019, před 5 lety

Arnost Svoboda

Znění stížnosti

Dobrý den
V květnu nebo červnu tohoto roku jsem při koupi nového mobilního telefonu v prodejně O2 (Brno, obchodní centrum Futurum) dostal nabídku na slevu na nový telefon a dále nabídku na kabelovou TV za 1 Kč měsíčně, pokud přestoupím s pevnou linkou internetu k O2.
Bylo mi řečeno, že O2 vyřídí vše s dosavadním poskytovatelem pevného internetu Selfnet – podepsal jsem tedy na místě výpověď Selfnetu sepsanou pracovníkem O2.
Pevnou linku internetu mám u O2 již od 1. července, proto jsem zrušil trvalý příkaz k platbě Selfnetu ve výši 389 Kč.
V srpnu mi přišla od Selfnetu urgence na nezaplacených 389 Kč, kterou jsem zaplatil, protože jsem si myslel, že to je ještě za červen.
Nyní (v září) jsem dostal další upomínku na 389 Kč a tím mi došlo, že Selfnet žádnou výpověď nedostal.
Když jsem na prodejně O2 tuto situaci vysvětlil, odbyli mne nekompromisně s tím, že oni výpověď odeslali a že mám urgovat Selfnet nebo poštu.
Pracovník Selfnetu pan Knut mi sdělil, že Selfnet výpověď nedostal.
Vzhledem k tomu, že O2 výpověď neodeslala doporučeně, je zbytečné na poště něco reklamovat.

Výsledek pro mne (důchodce 72 roků) je ten že mám zaplatit ještě 2 x 389 Kč (tedy celkem 1167 Kč).


Požadované řešení

O2 by mi mělo vrátit 1167 Kč které musím zaplatit Selfnetu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.10.2019 08:16, před 5 lety

Bylo-li podnikateli uděleno zástupčí oprávnění za účelem vypovězení smlouvy s dosavadním poskytovatelem internetu, odpovídá podnikatel za řádné splnění pokynů zmocnitele. Na společnosti pak lze požadovat náhradu škody vzniklé nesplněním smluvní povinnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.10.2019 14:54, před 5 lety

Hezký den,
vaše podání jsem předala k řešení našim specialistům, kteří vás budou nejpozději do 1 měsíce kontaktovat ohledně dalšího postupu.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.10.2019 15:02, před 5 lety


Arnost Svoboda

Dobrý den
Děkuji za zprávu o řešení stížnosti.
Věřím, že rozhodnutí O2 bude respektovat výše uvedený názor dTestu

S pozdravem
Ing. Arnošt Svoboda

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2020 16:56, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.