Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Bydlím v jihočeském kraji a konkrétně jsem s tímto problémem setkala ve dvou pobočkách, konkrétně Vimperk a Strakonice. Jde o to, že slané pečivo je pečeno se sladkým a to slané se pak nedá jíst. Proč tomu někdo nezabrání? Je to opravdu humus. Nevím zda je Vám to jedno, ale mně to totálně odradilo si v Lidlu kupovat slané pečivo. Milovala jsem pita chleba, olivové tyčky, slaninove pečivo se sýrem, ale to už se nyní nedá. Je to humus, vše chutná po sladkém. Nedá se to. Přijde mi to škoda, pečivo je znehodnocené a myslím, že to jsou pro vás finanční ztráty. Udělejte s tím něco prosím . Mně je konkrétně jedno, co zaplatím za pečivo, ale musí být dobré, ale tohle se nedá. V Lidlu už pečivo opravdu nejupuji.
Nepečte prosím sladké pečivo se slavným
|
Tweet |
Nemá-li potravina očekávané vlastnosti, má spotřebitel právo potravinu reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
Dobrý den, paní Klumparová,
mrzí nás, že Vám pečivo v těchto pobočkách nechutná a Váš podnět na zlepšení předáme vedení daných prodejen, aby pečivo zkontrolovali. Děkujeme tedy za upozornění a přejeme pěkný týden.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Tak jsem se opět ve Vimperku odvážila koupit slané rozpekané pečivo. Raději po jednom kuse. Tak třeba olivová tyčka byla v pořádku, ale pečivo se sýrem a slaninou opět humus. Chuť sladkého no fuj, jist se to nedalo. Bylo mi tak trochu jasné, že se nic nezmění. Divím se, že takový humus někdo koupí, možná jednou kdo to nezná, ale pak už nikdy více, jako já. Náprava tedy nenastala a pečivo slané rozpekané si tam už nikdy nekoupím. A je to škoda, takové dobré pečivo to bylo.
Dobrý den, paní Klumparová,
mrzí nás, že Vám pečivo ve Vimperku opět nechutnalo a Váš podnět na zlepšení znovu zaurgujeme u vedení této prodejny, aby pečivo zkontrolovali. Děkujeme tedy za upozornění a přejeme pěkný týden.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Dobrý den, obávám se, že se nic nezmění. Myslím, že je Vám to úplně jedno, jde o jednoho spotřebitele a to řešit nebudete. Péct sladké pečivo se slaným je zcela jistě ekonomičtější a proto Vás názory spotřebitelů nezajímají. V zahraničí by toto řešili hodně razantně. Já už si rozpékané pečivo v Lidlu nekoupím.
Milá paní Klumparová,
jak jsme zde již uvedli, prosíme Vás o strpení v řešení této věci. Máme nastavené procesy, z nichž některé nějsou okamžité. Pokud jste v prodejně zakoupila slané pečivo ochucené sladkým či naopak, doporučujeme na fakt upozornit kolegy v prodejně, aby situaci okamžitě vyřešili. Takto zpětně nelze vždy s jistotou prokázat, zda k tomu skutečně došlo.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem
Lidl Česká republika
Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.