Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 16.5. přijala spol. moji reklamaci, o neuznání mě informovala 26.5. s tím, že tričko bude co nejdříve posláno zpět. Dne 11.6. jsem tričko stále neměl, e-mailm jsem dotázal obchod. Odpověděli, že tričko poslali poštou obyčejným dopisem, který nemá číslo, nemohu ho vyhledat na poště, kde už jsem se dotazoval. Tričko stále nemám (24.6.), peníze také ne.
pánské tričko ID 1243514
Žádám poslat nové tričko či vrátit 730,- Kč, které jsem zaplatil.
|
Tweet |
Společnost je povinná zboží vrátit, je na ní jaký způsob vrácení zboží, ale odpovídá za škodu, kterou tím způsobí.
Chybou našeho zaměstnance došlo k nesprávnému dokončení zamítnuté reklamace (zásilka byla zaslána bez dokladu o doručení). Po telefonické dohodě s panem Kohoutem jsme mu obratem zaslali nové tričko.
Hodnocení:
Komentář: Vše v pořádku. Vyřešeno.Děkuji