Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, mám od O2 přes rok LTE internet na doma. Od počátku se potýkám s problémy, ale o prázdninách se to stalo již neúnosné, kdy jsem musel restartovat modem několikrát denně. Řešil jsem to s technickou podporou, která to prověřovala na straně sítě, ale nic nenalezla. Technik konstatoval, že je problém buď v SIM kartě nebo modemu (ve chvíli výpadku modem hlásí "Nebyla detekována SIM karta" nebo "Vada SIM karty"), a doporučil reklamaci na prodejně. To jsme učinili a v prvním kroku požádali o výměnu pouze SIM karty (reklamaci prováděla manželka, protože je to psané na ni). SIM karta byla vyměněna, manželka nic neplatila, o poplatku jí nebylo nic řečeno, ale mně po pár minutách přišla zpráva z Moje O2, že výměna SIM karty byla dokončena a ve vyúčtování bude zpoplatněna 99 Kč.
Okamžitě jsem si stěžoval na O2 Guru chatu, kde jsem zdůrazňoval, že se jednalo o reklamaci, výměnu vadného zboží v záruce. Prý je to normální, i toto je zpoplatněné. Potvrdila mi to i další pracovnice O2.
Internet OPTIMAL HD, LTE modem TP-LINK se SIM kartou
Zrušení uvedené částky z vyúčtování. Proškolení pracovníků, aby k takovéto absurdní situaci již nemohlo v budoucnu dojít.
|
Tweet |
Reklamaci zboží je prodávající povinen provádět bezplatně. Pokud by poplatek požadoval, jednalo by se o zakázané ujednání, které omezuje spotřebitelova práva z vadného plnění ve smyslu § 1814 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ke kterému se dle § 1815 téhož zákona nepřihlíží.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
je pravdou, že poplatek za výměnu SIM karty byl účtován v souladu s ceníkem, avšak pokud je SIM karta měněna z technických důvodů, bývá odpuštěn. Zajistil jsem tedy vrácení částky za výměnu SIM karty. Částka bude odečtena na faktuře za služby. Výměna SIM karty bude tedy naúčtována a zároveň odečtena.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení: