Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#35794Dopis z DE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.09.2019, před 5 lety

Daniela Kaplanova

Znění stížnosti

Dobry den, potrebovala bych poradit ohledne dopisu ktery byl zaslany jmenem INTRUM spolecnosti. prisel mi domu dopis z nemecka v anglictine, evidentne kopie, kde spolecnosti Be2 dluzim penize za nejakou sluzbu z lonskeho roku kterou jsem vsak nepotrebovala protoze zcela jiste vim ze jsem se na zadnou seznamku s nazvem Be2 neregistrovala.
Dopis mi byl zaslan spolecnosti INTRUM z nemecka. Chtela bych pozadat o vysvetleni, co ma tento dopis znamenat, proc prisel jako klasicky dopis a ne doporucene jako kterykoliv jiny dopis kde se resi nejake pohledavky a podobne. Dale proc mi to v anglictine posilaji z nemecka, kdyz INTRUM e BE2 maji sve zastupce i u nas v cesku co jsem dohledala na internetu. Obema zminenym spolecnostem jsem jiz napsala email s zadosti o vysvetleni a prilozila i foto dopisu ktery mi prisel domu. Dekuji za odpoved. Kaplanova


Produkt

referenci cislo dopisu je 2874174 , dopis byl vytvoren dne 18.9.2019 , datum ze ktereho ma byt pohledavka je 2.1.2018


Požadované řešení

Chtela bych vedet, zdali to nemuze byt jen nejaka chyba v systemu nebo jestli nejde o zneuziti osobnich udaju a tim padem o poskozeni osoby. Dale jak tuto situaci mam resit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2019 12:26, před 5 lety

Pokud společnost žádá po spotřebiteli zaplacení údajného dluhu, musí také prokázat, že dluh spotřebitele vůči společnosti skutečně existuje. Společnost by tak musela prokázat, že mezi ní a spotřebitelem byla uzavřena smlouva, že tato smlouva trvá, a že společnost před uzavřením smlouvy spotřebitele řádně informovala o právech a povinnostech, jež vyplývají z této smlouvy.

Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).

Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo právní moci a stalo vykonatelným.

Pro úplnost přikládáme i obecné informace, které spojujeme běžně se stížnostmi na seznamky patřící této společnosti:

"Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013."

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.10.2019 10:49, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.10.2019 09:18, před 5 lety


Daniela Kaplanova

uz jsem psala spolecnosti intrum, be2 i jiz zminenemu panu Hlavackovi. Nyni cekam na odpovedi.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2019 16:46, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.11.2019 16:57, před 5 lety


Daniela Kaplanova

dobry den, spolecnost intrum nijak nekomunikuje, po te co jsem id spolecnosti be2 dostala kontaktni mail na pana ltery by tento problem semnou mohl vyresit, tak ten take neodpovida ani nijak nereaguje. spolecnost intrum v cesku mi napsala ze pod emailovou schrankou kterou vyuzivam jiz nekolik let tam zadnou registraci nemaji, kdyz jsem volala do nemecka tak na jejich strane v nemecku tam je mail uvedeny jako kontaktni a ze mi na nej poslou fakturu atd. stale nic neprislo a volalo se jim nekolikrat. kdyz jsem zadala spolecnost be2 u nas aby mi poslali mail na ktery to bylo registrovane, ip adresu, datum atd, tak mi odpovedeli ze mi nic nemuzou poslat protoze jim nepisu z mailu ktery byl uvedeny pri registraci. Takze kolotoc porad dokola. Navic co mi prisla posta domu 3x po sobe, tak bylo na prvni pohled videt ze to neni original ale pouze ofocena kopie a jedine co menili tak bylo datum vystaveni toho dopisu a v kazdem z nich nepatrne navysena castka.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2019 14:20, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby poskytla k situaci vysvětlení a spolupracovala při řešení situace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2020 05:59, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2020 16:26, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.