Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Dne 28.9.2019 jsem si zaregistrovala profil na seznamce be2 S.a.r.l..
Za 99,- jsem si chtěla aktivovat profil. Po platbě 99,- byla platba přesměrována a místo 99,- na dobu 12 měsíců se z karty odečetla částka. 4752,-.
Nyní píší dopis, e-mail, fax o žádost o odstoupení od kupní smlouvy, nikdy nechci prodlužovat Prémiové členství.
Profil po tuhle dobu nelze deaktivovat. Nepoužívám ho. Protože se první musí zrušit Prémiové členství, které jsem si zakoupila dle be2 seznamky. Neměla jsem nikdy zájem o Prémiové členství a tento balíček v hodnotě 4752,-.
Děkuji za kladné vyřízení mého důkladného odstoupení od kupní smlouvy.
Topičová Dagmar
be2 Premiumiové členství
Žádám o okamžité odstoupení od kupní smlouvy
Deaktivaci účtu
Požadují vracení peněz 4752,-
Vymazání mých osobních údajů z databáze
Zrušení automatického prodlužování Premium členství a vymáhání veškerých dalších poplatků
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den,
Na tento e-mail jsem psala 29.9.2019
Z vašeho zákaznického e-mailu odpověď přišla s prodloužením na měsíc, o které nemám zájem a balíček běží dál. Opět jsem poslala odstoupení od kupní smlouvy to vše jsem udělala během 24 hodin .
Opět opakuji co jsem psala do e-mailu : přeji si okamžité odstoupení od kupní smlouvy, nemám zájem o prodlužování žádné Vaší služby. Žádám o vrácení částky v plné výši 4752,-. Žádné služby nevyužívám. Vymazání mých osobních údajů z databáze. A okamžitou deaktivaci účtu.
S pozdravem
Topičová Dagmar
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby respektovala odstoupení spotřebitelky od smlouvy, které uplatnila ve čtrnáctidenní lhůtě, a navrátila ji plnou částku.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.