Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#35798Neoprávněné strhnutí peněz z účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2019, před 5 lety

Dagmar Topičová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 28.9.2019 jsem si zaregistrovala profil na seznamce be2 S.a.r.l..
Za 99,- jsem si chtěla aktivovat profil. Po platbě 99,- byla platba přesměrována a místo 99,- na dobu 12 měsíců se z karty odečetla částka. 4752,-.

Nyní píší dopis, e-mail, fax o žádost o odstoupení od kupní smlouvy, nikdy nechci prodlužovat Prémiové členství.

Profil po tuhle dobu nelze deaktivovat. Nepoužívám ho. Protože se první musí zrušit Prémiové členství, které jsem si zakoupila dle be2 seznamky. Neměla jsem nikdy zájem o Prémiové členství a tento balíček v hodnotě 4752,-.

Děkuji za kladné vyřízení mého důkladného odstoupení od kupní smlouvy.

Topičová Dagmar


Produkt

be2 Premiumiové členství


Požadované řešení

Žádám o okamžité odstoupení od kupní smlouvy
Deaktivaci účtu
Požadují vracení peněz 4752,-
Vymazání mých osobních údajů z databáze
Zrušení automatického prodlužování Premium členství a vymáhání veškerých dalších poplatků


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2019 11:24, před 5 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.10.2019 10:49, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.10.2019 11:03, před 5 lety


Dagmar Topičová

Dobrý den,
Na tento e-mail jsem psala 29.9.2019
Z vašeho zákaznického e-mailu odpověď přišla s prodloužením na měsíc, o které nemám zájem a balíček běží dál. Opět jsem poslala odstoupení od kupní smlouvy to vše jsem udělala během 24 hodin .

Opět opakuji co jsem psala do e-mailu : přeji si okamžité odstoupení od kupní smlouvy, nemám zájem o prodlužování žádné Vaší služby. Žádám o vrácení částky v plné výši 4752,-. Žádné služby nevyužívám. Vymazání mých osobních údajů z databáze. A okamžitou deaktivaci účtu.

S pozdravem
Topičová Dagmar

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2019 13:09, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby respektovala odstoupení spotřebitelky od smlouvy, které uplatnila ve čtrnáctidenní lhůtě, a navrátila ji plnou částku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2019 05:29, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2020 17:48, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.