Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V obchodě jsem objednala zboží (11.4.2014), poslala jsem peníze předem. Přišlo jen potvrzení, že je objednávka přijata a že budu informována. Informována jsem nebyla - takže jsem se dotazovala mailem. Nejdříve mi slíbili že zboží odešlou do tří dnů, ale nestalo se tak a na urgence mi bylo odpovězeno, že stále čekají na zboží - že je nějaký problém se skladem.
To už mi přišlo divné a až jsem si pořádně přečetla recenze na Heureka.cz bylo mi to jasné.
Zvolila jsem tedy možnost odstoupení od smlouvy (22.4.2014) a vyplnila formulář, s tím že podle zákona má prodejce lhůtu na vrácení peněz 14 dní. Uběhlo 14 dní a peníze na účtu nemám. Po napsání záporné recenze mi z obchodu odpověděli, že "reklamace" je v řešení. Ale ani po uplynutí 30 denní lhůty pro vyřízení reklamace mi peníze nepřišli. Od 22.4. jsem se nedočkala žádné reakce. Podala jsem i stížnost na ČOI, kam jsem zasílala i celou e-mailovou komunikaci s obchodem - vyjádření bylo, že nemůžou nijak zasáhnout a mám to řešit soudně. Psala jsem i lidem, kteří měli podobnou zkušenost, už nevím kam se obrátit, tak zkouším i Vás. Děkuji za každou radu a odpověď.
Kraťasy REELL - PALM SHORT BLACK 33 (1ks), Dámské kraťasy FUNSTORM M 1ks, číslo objednávky 1416403
Chtěla bych vrátit částku (1649 Kč), kterou jsem zaslala předem na účet. Po odstoupení od smlouvy mi bylo vrácení peněz slíbeno avšak do dnes nic nepřišlo.
|
Tweet |
Došlo-li ke zrušení smlouvy, spotřebitelka má právo na vrácení zaplacených finančních prostředků. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitla v prodlení. Nyní doporučujeme spotřebitelce, aby prodávajícímu zaslala tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu. Výzva musí být prodávajícímu záslána min. 7 dní před podáním žaloby. Po marném uplynutí lhůty je možné podat návrh na vydání platebního rozkazu u příslušného soudu. Výzvu dopručujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou.
Spotřebitelka nám napsala:
Dobrý den,
mockrát děkuji za pomoc. Jen díky Vaší reakci se obchod ozval a peníze dnes zaslal. Sice se vymlouvali, že už v květnu peníze zaslali na špatný účet, ale důležité, že se vše vyřešilo.
Patří Vám můj velký dík! Budu doporučovat všude, kde je to možné! :-)
Stížnost tedy můžete považovat za vyřešenou.
Ještě jednou díky.
S pozdravem
Francová
Hodnocení: