Společnost


KM Solutions s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#3580Odstoupení od smlouvy - nevrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2014, před 11 lety

Sabien Francová

Znění stížnosti

V obchodě jsem objednala zboží (11.4.2014), poslala jsem peníze předem. Přišlo jen potvrzení, že je objednávka přijata a že budu informována. Informována jsem nebyla - takže jsem se dotazovala mailem. Nejdříve mi slíbili že zboží odešlou do tří dnů, ale nestalo se tak a na urgence mi bylo odpovězeno, že stále čekají na zboží - že je nějaký problém se skladem.
To už mi přišlo divné a až jsem si pořádně přečetla recenze na Heureka.cz bylo mi to jasné.
Zvolila jsem tedy možnost odstoupení od smlouvy (22.4.2014) a vyplnila formulář, s tím že podle zákona má prodejce lhůtu na vrácení peněz 14 dní. Uběhlo 14 dní a peníze na účtu nemám. Po napsání záporné recenze mi z obchodu odpověděli, že "reklamace" je v řešení. Ale ani po uplynutí 30 denní lhůty pro vyřízení reklamace mi peníze nepřišli. Od 22.4. jsem se nedočkala žádné reakce. Podala jsem i stížnost na ČOI, kam jsem zasílala i celou e-mailovou komunikaci s obchodem - vyjádření bylo, že nemůžou nijak zasáhnout a mám to řešit soudně. Psala jsem i lidem, kteří měli podobnou zkušenost, už nevím kam se obrátit, tak zkouším i Vás. Děkuji za každou radu a odpověď.


Produkt

Kraťasy REELL - PALM SHORT BLACK 33 (1ks), Dámské kraťasy FUNSTORM M 1ks, číslo objednávky 1416403


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit částku (1649 Kč), kterou jsem zaslala předem na účet. Po odstoupení od smlouvy mi bylo vrácení peněz slíbeno avšak do dnes nic nepřišlo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2014 12:03, před 11 lety

Došlo-li ke zrušení smlouvy, spotřebitelka má právo na vrácení zaplacených finančních prostředků. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitla v prodlení. Nyní doporučujeme spotřebitelce, aby prodávajícímu zaslala tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu. Výzva musí být prodávajícímu záslána min. 7 dní před podáním žaloby. Po marném uplynutí lhůty je možné podat návrh na vydání platebního rozkazu u příslušného soudu. Výzvu dopručujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2014 22:06, před 11 lety

Spotřebitelka nám napsala:

Dobrý den,

mockrát děkuji za pomoc. Jen díky Vaší reakci se obchod ozval a peníze dnes zaslal. Sice se vymlouvali, že už v květnu peníze zaslali na špatný účet, ale důležité, že se vše vyřešilo.
Patří Vám můj velký dík! Budu doporučovat všude, kde je to možné! :-)

Stížnost tedy můžete považovat za vyřešenou.

Ještě jednou díky.

S pozdravem

Francová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.6.2014 22:06, před 11 lety


Sabien Francová

Hodnocení: