Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, po překročení st. hranice jsem na č. tel. 606591647 obdržel SMS:
Vítejte v zone EU. Do ČR a v rámci zóny EU voláte za 4,90Kč/min. příchozí hovor bezplatně. SMS 1,90Kč, MMS 5,90Kč připojení k internetu s 30MB za 29Kč nebo s balíčkem 400MB za 89KčKč.Stačí aktivovat posláním zprávy : PR DATA 3 na 999111.
S předpokladem, že se jedná o jednorázovou akci a že mi bude umožněn výběr z nabízených možností odeslal jsem aktivační zprávu.
Nabídku k výběru jsem neobdržel.
Zato postupně přišly zprávy:
aktivovali jsme Vám balíček 400MB za 89Kč - platí do 20.9.
aktivovali jsme Vám balíček 400MB za 89Kč - platí do 27.9
aktivovali jsme Vám balíček 400MB za 89Kč - platí do 4.10
Z kreditu odečteno 267Kč
Jelikož mi nebyl umožněn výběr služeb, a o dodané služby jsem neměl zájem a nežádal o jejich pokračování(balíček 400MB), žádám o vrácení 267Kč na můj kredit - tel. 606591647
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
nastavení na vašem čísle jsem kontroloval.
Na základě vaší žádosti došlo k první aktivaci balíčku k 13. 9. za 89 Kč s platností na 7 dní. Dále pak proběhly dvě obnovy. O každé z nich jsme vás informovali SMS zprávou. Jelikož první aktivace balíčku byla chtěná a třetímu poplatku bylo možné zabránit kontaktováním naší zákaznické linky, nabízím vám vrácení jednoho poplatku za obnovení balíčku (89 Kč).
V případě vašeho zájmu mi to zde, prosím, jen potvrďte.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.