Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35817Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.09.2019, před 5 lety

Radmila Dědičová

Znění stížnosti

Můj syn (16let) jel 29.9. ze Zruče n.Sázavou do Brna. zakoupil si na studijni prukaz slevněnou jizdenku za 62Kč. Paní průvodčí při kontrole tuto jizdenku neuznala a požadovala zaplatit dalších 186kč.Syn samozřejmě ukazal jak studijní průkazku, tak občanský průkaz.Nato paní řekla,že to může mít falešné a pokud nemá isic kartu,tak musí doplatit.Jeho škola isic karty nevede a myslim,že to ani není povinné.Důležitý je snad studijní průkaz. Chctěla bych vědět, kam se obratit a kde žádat o navrácení peněz.Takové
jednání mi připadá velice nefér.
Bohužel jsem nenašla na stránkách ČD nic, kam bych se mohla se stižností obrátit.
Děkuji za jakoukoliv pomoc. Dědíčová


Požadované řešení

Chci vrátit celou částku,kterou paní průvodčí dostala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2019 16:42, před 5 lety

Na stránkách společnosti (https://www.cd.cz/typy-jizdenek/vnitrostatni-jizdenky/-26020/) lze najít následující informaci: "Junioři od 15 do 18 let prokazují nárok na zvláštní jízdné osobním dokladem, žákovským průkazem, průkazem ISIC nebo jiným úředně nebo dopravcem vydaným průkazem obsahujícím aktuální fotografii a jméno a příjmení a datum narození cestujícího. Nárok lze prokázat i průkazem, kterému skončila platnost."

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2019 09:55, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.