Počet nahlášených stížností: | 51 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dnes jsem byla velice zaskočená, nepříjemně a překvapená, protože mi nebyla uznaná reklamace.25.9.jsem jako dárek zakoupila pánské plavky adidas,za 499 Kč.
nikým jsem nebyla upozorněna, že plavky se nedají vyměnit, stejně tak jsem to nevyčetla na dańovém dokladu.
Příteli byly plavky malé, tak jsem chtěla vyměnit jen za větší velikost a p.prodavačka, prý vedoucí oddělení A. F. (jméno viz referenční údaje), mi nevybíravým způsobem sdělila, že mi nic nevymění a ať si stěžuji kde chci, že mám smůlu.
takové jednání mne velice pobouřilo, stejně tak jako možnost, že nemohu zboží vyměnit.
zboží je nepoškozené, čisté, bylo zkoušeno na prádlo a splňuji reklamační lhůtu do 14 dnů.
Prosím, pomozte mi,jen bych ráda vyměnila plavky za větší.
S pozdravem
Ing. Hejátková
výměna zboží
výměna za větší velikost
|
Tweet |
Právo na odstoupení ve lhůtě 14 dnů spotřebitelům s výjimkami náleží pouze při uzavírání smluv mimo obvyklé obchodní prostory nebo při koupi zboží na dálku (např. prostřednictvím elektronického obchodu). Jednu z výjimek, kdy spotřebitelé nemohou odstoupit ani od smlouvy uzavřené přes internet, zakotvuje § 1837 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, kdy: "Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit."
Spotřebitelce zákon nepřiznává právo na odstoupení od smlouvy, která byla uzavřena v kamenné provozovně tzv. odstoupení od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů. Tento benefit prodávající může poskytnout nad rámec zákona a může si za účelem vrácení zboží stanovit podmínky, kterým spotřebitelé musí vyhovět. Je tedy důležité ověřit si, zda tuto možnost prodávající umožňuje a za jakých podmínek.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.