Společnost


Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:51
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#35820Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.09.2019, před 5 lety

Daniela Hejátková

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem byla velice zaskočená, nepříjemně a překvapená, protože mi nebyla uznaná reklamace.25.9.jsem jako dárek zakoupila pánské plavky adidas,za 499 Kč.
nikým jsem nebyla upozorněna, že plavky se nedají vyměnit, stejně tak jsem to nevyčetla na dańovém dokladu.
Příteli byly plavky malé, tak jsem chtěla vyměnit jen za větší velikost a p.prodavačka, prý vedoucí oddělení A. F. (jméno viz referenční údaje), mi nevybíravým způsobem sdělila, že mi nic nevymění a ať si stěžuji kde chci, že mám smůlu.
takové jednání mne velice pobouřilo, stejně tak jako možnost, že nemohu zboží vyměnit.
zboží je nepoškozené, čisté, bylo zkoušeno na prádlo a splňuji reklamační lhůtu do 14 dnů.
Prosím, pomozte mi,jen bych ráda vyměnila plavky za větší.

S pozdravem

Ing. Hejátková


Produkt

výměna zboží


Požadované řešení

výměna za větší velikost


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2019 19:29, před 5 lety

Právo na odstoupení ve lhůtě 14 dnů spotřebitelům s výjimkami náleží pouze při uzavírání smluv mimo obvyklé obchodní prostory nebo při koupi zboží na dálku (např. prostřednictvím elektronického obchodu). Jednu z výjimek, kdy spotřebitelé nemohou odstoupit ani od smlouvy uzavřené přes internet, zakotvuje § 1837 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, kdy: "Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit."

Spotřebitelce zákon nepřiznává právo na odstoupení od smlouvy, která byla uzavřena v kamenné provozovně tzv. odstoupení od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů. Tento benefit prodávající může poskytnout nad rámec zákona a může si za účelem vrácení zboží stanovit podmínky, kterým spotřebitelé musí vyhovět. Je tedy důležité ověřit si, zda tuto možnost prodávající umožňuje a za jakých podmínek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2019 09:54, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.