Společnost


Petr Kamermeier

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35827Nedodané,zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.10.2019, před 5 lety

Jarmila Ludínová

Znění stížnosti

7.9.2019 objednávka myčky s inzerovanou dodací lhůtou 5-6dní,de 9.9.2019 zaslána prodávajícím faktura se splatností 16.9.2019,tudíž dle infa je myčka skladem k odeslání.Částka za zboží 4860,-,doručena 10.9.2019.Již 2x zaslán mail s urgencí dodání,bez odezvy.Na telefonu je pouze záznamník,prodávající nekomunikuje.Od zaplacení uplynulo 21 dní,zboží nedodáno ani zpráva,že by bylo na cestě,ani odpověď prodávajícího.
Ráda bych obdržela zaplacené zboží,příp.vrácení uhrazené částky.
Do 7 dní(tj.do 8.10.2019) očekávám zprávu o stavu mé objednávky nebo vrácenou částku na účet či jakoukoli komunikační reakci prodávajícího.


Produkt

myčka nádobí,š.45cm,nerez,zn.CANDY CDP 1L952X


Požadované řešení

Žádám o dodání zaplaceného zboží v nejbližším možném termínu,resp.IHNED,příp.okamžitou informaci prodávajícím,kdy bude zboží dodáno.Uvítala bych kompenzaci za zpožděné dodání zboží např.přiměřenou slevu z tohoto objednaného zboží.
Při vrácení částky uhrazené za zboží žádám z prodlení(neoprávněné zadržování peněz a jejích užívání).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.10.2019 07:09, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2020 05:25, před 5 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.