Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#35832Odmítnutí plnění k pojistné události č. 7132489

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.10.2019, před 5 lety

Miloslav Kosnar

Znění stížnosti

Měsíc jsem se zdržoval v zahraničí,po návratu do CZ jsem náhodou zjistil,že jakýsi kovový kus přesahuje přez okraj okapu na bytovém domu v Thámově ul. č.6. Při blyžším ohledání jsem zaznamenal,že došlo k zničení střešní lávky na několika místech.
Pochozí prvky jsou rozmetány po střeše, nosné prvky zdeformovány. Při pátrání po příčině daného stavu mi bylo řečeno,že v době mé nepřítomnosti byly zaznamenány dvě sylné vychřice.
Je nepravděpodobné, že by šlo o úmyslný vandalizmus.
Z výše uvedených skutečností nesouhlasím se závěrem České pojišťovny a.s. a žádám nové posouzení.

S pozdravem Miloslav Kosnar


Požadované řešení

Bezodkladné plnění vzniklé škody. V opačném případě budu zvažovat smysluplnost setrvání jako klient.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.10.2019 10:37, před 5 lety

Práva a povinnosti smluvních stran jsou upraveny pojistných podmínkách. V pojistných podmínkách bývají i výluky z pojištění tedy případy, na které se pojištění nevztahuje.

V zamítnutí pojistného plnění by mělo být jasně zdůvodněno, proč se pojištění na tento konkrétní případ nevztahuje.

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem pojišťovny, má možnost podat proti tomuto postupu stížnost. Stížnosti se doručují na adresu pojistitele Česká pojišťovna a.s., P. O. BOX 305, 659 05 Brno a vyřizují se písemnou formou, pokud se strany nedohodnou jinak. Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se spotřebiteli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2019 23:15, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.