Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den.
Dne 24.9.19 jsem uvás udělal objednávku č.13252-83726.
Celá objednávka byla dělána na základě ceny kuře chlazené 39,90 kč.Nikde nebylo psáno(jak to dříve bylo ),do kdy musí být zboží dopraveno za tuto cenu.Byla mě zaslána objednávka i s dnem dodání pořád za objednanou cenu kuřat.29.9.19 mě však byly dodány kuřata(7ks!!)za cenu 60,-/kg a na faktuře,podle které jsem si to měl kontrolovat ,NEBYLA udaná cena za kg ale jen celková.
Tento postup z vaší strany beru jako nestandartní a sprostý.Je možné to nějak řešit??????
S pozdravem ,
Nákup online
-Kompenzace
-Popis u akčního zboží do kdy za tu cenu musí být závoz.
-Viditelné ceny na předávací faktuře(tzn cena za kg a né celková)
|
Tweet |
Podle Všeobecných obchodních podmínek služby potraviny on-line společnost Tesco upozorňuje, že cena zboží nabízeného na Webové stránce platí v den provedení objednávky až do 23.00 hod téhož dne. Z důvodu časového odstupu mezi objednáním zboží a jeho doručením, se cena některých položek v době dodání může lišit od ceny uvedené na Webové stránce v době objednání (cena zboží může být jak zvýšena, tak snížena). Cena zboží v den doručení bude zákazníkovi sdělena dopředu, před samotným doručením zboží prostřednictvím elektronického dodacího listu zaslaného na registrovanou emailovou adresu Zákazníka (změna smlouvy o koupi). V případě, že společnost Tesco navrhne Zákazníkovi změnu smlouvy o koupi, tj. cena zboží je jiná než hodnota uvedená v objednávce Zákazníka potvrzené společností Tesco, má Zákazník plné právo celou objednávku zrušit ihned po doručení elektronického dodacího listu prostřednictvím zákaznické linky. Zákazník má dále právo při doručení objednaného zboží navrhnout změnu smlouvy o koupi společnosti Tesco a to tak, že některé a/nebo všechny objednané položky odmítne a společnost Tesco takový návrh Zákazníka na změnu smlouvy o koupi bez dalšího akceptuje.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.