Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#3584Neuznaná reklamace a arogance zástupce vedoucího

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2014, před 11 lety

Martin Postupa

Znění stížnosti

Dobrý den,
s politováním musím s Vámi probrat chování vašeho zaměstnance, zástupce vedoucího - P L.
24.6.2014 cca v 18.00 jsem nakupoval, jako téměř každý den, ve vaší pobočce Praha, Radotín.

Ten den byly v provozu tři pokladny asi ze šesti. Také se stalo, že jsem měl před sebou již minimálně pět zákazníků. Proto jsem chtěl vědět, zda vaše sliby, které máte zavěšené na cedulích v prodejně, platí.
Cituji: Pokud je před Vámi ve frontě více než 5 zákazníků a nejsou otevřeny všechny pokladny, dostanete od nás slevový kupon.
Tak jsem se u pokladny zeptal, zda to platí a mám na to nárok. Paní u pokladny mě tedy zavolala vedoucího, který sice nebyl v provozovně, tedy přišel jeho zástupce p. P. L.
Zde musím podotknout, že jsem byl vždy s chováním zaměstnanců u pokladen spokojený, jsou milí a v rámci možností vždy vstřícní.

Až do této doby vše probíhalo tak jak jsem si představoval.
Po příchodu pana P.L. se ovšem změnila situace. Tento pán byl velice arogantní. Neměl dost slušnosti se při příchodu představit a zdělit mi svou funkci.
Pouze mi řekl: Nic vám nedám.
Zdělil jsem mu tedy, že tu mají na ceduli reklamu, kdy mi slibují při frontě slevový kupón.
Odpověděl: Měl jste si přejít k jiné pokladně.
To mě samozřejmě rozlobilo. Chodím momentálně o francouzkých holích. Tak mě tato odpověď přišla velmi sprostá.
Nejen že v době, kdy jsem přišel k pokladnám, ani z místa fronty nebylo vidět na ostatní pokladny, tudíž jsem nemohl zkontrolovat kolik bylo lidí u ostatních dvou (po poostupu fronty jsem si všiml, že byly přibližně stejně obsazeny avšak počet lidí jsem tam nepočítal).
Upozornil jsem ho, že na ceduli není napsáno: "Pokud je před Vámi ve frontě více než 5 zákazníků přejděte si prosím k jiné pokladně"
Prostě mi bez jakékoliv omluvy odmítl se mnou dál jednat. Řekl mi ať si klidně stěžuju, stál tam a smál se mi do obličeje.
Řekl jsem když tedy tato reklama neplatí ať ji tedy sundá a že to pak přijmu.
Řekl mi že nic nesundá a ať nezdržuji.
V takové chvíli je člověk úplně bezmocný, pokud nechce tu osobu na místě inzultovat.
Do této doby jsem měl vaší pobočku v Radotíně za velmi kvalitní. A dával jsem jí přednost před ostatními supermarkety v obvodě.
Takováto osoba - P. L. - znehodnocuje úsilí všech slušných zaměstnanců a v neposlední řadě peníze vynaložené vaší společností na reklamu, kterou pravděpodobně nelze brát vážně.

V žádném případě mi nešlo o 25,- chtěl jsem vědět zda proklamace uváděné Vaší společností platí.
Dokonce bych pochopil, když by mi Pan Linhart včera v prodejně slušně a mile nějakým spůsobem požádal o pochopení, že oni si tuto reklamu vysvětlují jinak než já jako zákazník.
Ale v opačném případě, budu bojovat za svá práva a využiji k tomu všech dostupných možností.
S pozdravem
Ing. arch. Martin Postupa


Produkt

Petr Linhart, zástupce vedoucího


Požadované řešení

1. Očekávám omluvu od dotčené osoby (Petr Linhart) a slevový kupon.
2. Pokud nedostanu omluvu, požaduji potrestání dotčené osoby (Petra Linharta), chci vědět jakým způsobem bude potrestána.
3. Další možnost je, že tedy sundáte tuto reklamu ze všech prodejen a Vaše společnost se mi omluví a přizná se o klamavosti této reklamy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2014 10:32, před 10 lety

Nekalou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil. V tomto případě hrál roli spíše lidský faktor, který není přímo upraven právem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2014 15:39, před 10 lety

Společnost BILLA, spol. s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.