Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Po zaplaceni objednávky přišla SMS - objednávku doručíme 29. 9. Mezi 12:55 a 14:55
Následně 29.9. V 7:13 SMS - chybou při naklaádce je zakázka opožděná bude doručena 30.9. V tentýž den SMS v 18:06 doručíme zítra mezi 12:00 a 14:00
V pondělí 09:26 SMS omlouváme se za komplikace, bude doručena mezi 11:05 a 13:05
Následně jsem hovořil s operátorkou s požadavkem na doručení po 14:00
Následně SMS v 18:22 objednávku doručíme zítra mezi 13:40 a 15:40!
Dnes 1.10.2019 omlouváme se bude doručena mezi 12:40 a 14:40. Řidič mi volal 12:25 do vozidla a vyslechl jsem si školení o tom jak jsem nepříjemný a ze zásilku nedoveze, že volal na dipečink a domluvil se o tom, že to přiveze někdo jiný. Následně jsem 12:45 volal dispečink a byl jsem ujišťován že bude dnes zabezpečeno a nic. Pracuji v Praze a tak neumím měnit časy dle uvedené smrště a konstatuji, že nákupy na Alze doposud fungovali profesionálně a nyní neskutečná drzost a výsměch ze strany zaměstnanců. Na závěr uvádím, že všechny SMS mám uložené a předpokládám, že bude ze strany Alzy provedena bezodkladná náprava.
Dovoz pračky s vynesenim do patra s montáží , odnesení obalu a staré pračky
Omluva, kompenzace a dovoz v domluvený termín.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá za dodání zboží a má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění, prodávající je tedy povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Pokud tak neučiní ani poté, co ho k tomu spotřebitel vyzval, ocitá se v prodlení a spotřebitel může žádat po prodávajícím také zákonný úrok z prodlení.
Tím, že prodávající nedodal zboží ve sjednaném termínu porušil svou smluvní povinnost a odpovídá za škodu, kterou tím způsobil dle § 2913 občanského zákoníku. Vzniklou škodu je tak povinen nahradit. Spotřebitel by však musel prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.