Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#35846Neoprávněné účtování služeb

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
01.10.2019, před 5 lety

Vladimír Šimáček

Znění stížnosti

U společnosti O2 jsem si založil tarif O2 spolu. Při prvním vyúčtování
v srpnu bylo mé dceři naúčtováno 7 SMS zpráv v ceně 693 Kč za služby, které si neobjednala. Následně ve vyúčtování v září bylo vyúčtováno 4 SMS v ceně 396 Kč opět za služby, které si neobjednala.
Při následné reklamaci u operátora mi bylo řečeno že tyto zprávy pochází od společnosti DIMOCO Europe. Následně jsem nechal zablokovat u operátora SMS zprávy mé dcery, ale prosím o prošetření této stížnosti a vrácení peněz v celkové částce 1089 Kč za neoprávněné obohacení této společnosti !!!


Produkt

DIMOCO Europe SMS zprávy


Požadované řešení

Vrátit neoprávněně inkasovanou částku 1089 korun.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2019 11:08, před 5 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.10.2019 08:23, před 5 lety

Dobrý den Vladimír Šimáček,

My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.

Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!

Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.

Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: www.mobileinfo.biz; E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz


S pozdravem
servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.10.2019 12:51, před 5 lety


Vladimír Šimáček

Dobrý den, děkuji že jste mě seznámili s činností vaší firmy. Jen jste tam opomněli
uvést že další vaše činnost je okrádání nezletilých dětí pomoci SMS zpráv.
Proto trvám navrácení peněžní částky, která byla vaší společností podvodně vyinkasována. S pozdravem Šimáček.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.10.2019 09:14, před 5 lety

Vážený pane Šimáček,

děkuji, že jsi se k nám vrátil.
Obraťte se prosím na servisní středisko obchodníků (MPSC) na adrese info-cz@mobileinfo.biz, aby mohli vaši žádost zkontrolovat u příslušného obchodníka.
Děkuju.

S pozdravem
servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2019 17:06, před 5 lety

Spotřebitel stížnost doplnil o následující:

"Stále se nemohu dohodnout se společností DIMOCO Europe, která mě odesílá s mojí pohledávkou na email info-cz@mobileinfo.biz . Při zadání této adresy do počítače se nic nedozvím a objeví server moje stížnosti. V poslední vyúčtování mé dceři opět stržena částka 99 kč za jednu SMS. Děkuji za opětovné prošetření mojí stížnosti. Děkuji Šimáček !"

Žádáme tedy společnost, aby poskytla spotřebiteli funkční kontaktní údaje, případně aby řešila spor přímo zde.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.10.2019 07:46, před 5 lety

Dobrý den,

Děkuji vám za informaci.
Uživatel může také kontaktovat zákaznickou péči, pokud do svého prohlížeče vyplní následující odkaz: https://mobileinfo.biz/customercare/contact.html a to buď prostřednictvím kontaktního formuláře, nebo e-mailem.

S pozdravem,
servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2019 13:25, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.11.2019 21:45, před 5 lety


Vladimír Šimáček

Společnost DIMOCO mi stále odesílá na nějaké emailové adresy a když se tam obrátím odešle mi na další a stále se nic neděje.Připadá mi že čeká až se unavím a bude slavit jak mně doběhla.Děkuji za pomoc,ale už nevěřím v úspěch.Šimáček.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2019 14:05, před 5 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji, zda by mohla spotřebiteli alespoň poskytnout informace o platbě a tom, na koho se má obrátit, na základě jeho telefonního čísla.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2020 17:01, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.