Počet nahlášených stížností: | 89 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
U společnosti O2 jsem si založil tarif O2 spolu. Při prvním vyúčtování
v srpnu bylo mé dceři naúčtováno 7 SMS zpráv v ceně 693 Kč za služby, které si neobjednala. Následně ve vyúčtování v září bylo vyúčtováno 4 SMS v ceně 396 Kč opět za služby, které si neobjednala.
Při následné reklamaci u operátora mi bylo řečeno že tyto zprávy pochází od společnosti DIMOCO Europe. Následně jsem nechal zablokovat u operátora SMS zprávy mé dcery, ale prosím o prošetření této stížnosti a vrácení peněz v celkové částce 1089 Kč za neoprávněné obohacení této společnosti !!!
DIMOCO Europe SMS zprávy
Vrátit neoprávněně inkasovanou částku 1089 korun.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den Vladimír Šimáček,
My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.
Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!
Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.
Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: www.mobileinfo.biz; E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz
S pozdravem
servisní tým DIMOCO
Dobrý den, děkuji že jste mě seznámili s činností vaší firmy. Jen jste tam opomněli
uvést že další vaše činnost je okrádání nezletilých dětí pomoci SMS zpráv.
Proto trvám navrácení peněžní částky, která byla vaší společností podvodně vyinkasována. S pozdravem Šimáček.
Vážený pane Šimáček,
děkuji, že jsi se k nám vrátil.
Obraťte se prosím na servisní středisko obchodníků (MPSC) na adrese info-cz@mobileinfo.biz, aby mohli vaši žádost zkontrolovat u příslušného obchodníka.
Děkuju.
S pozdravem
servisní tým DIMOCO
Spotřebitel stížnost doplnil o následující:
"Stále se nemohu dohodnout se společností DIMOCO Europe, která mě odesílá s mojí pohledávkou na email info-cz@mobileinfo.biz . Při zadání této adresy do počítače se nic nedozvím a objeví server moje stížnosti. V poslední vyúčtování mé dceři opět stržena částka 99 kč za jednu SMS. Děkuji za opětovné prošetření mojí stížnosti. Děkuji Šimáček !"
Žádáme tedy společnost, aby poskytla spotřebiteli funkční kontaktní údaje, případně aby řešila spor přímo zde.
Dobrý den,
Děkuji vám za informaci.
Uživatel může také kontaktovat zákaznickou péči, pokud do svého prohlížeče vyplní následující odkaz: https://mobileinfo.biz/customercare/contact.html a to buď prostřednictvím kontaktního formuláře, nebo e-mailem.
S pozdravem,
servisní tým DIMOCO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Společnost DIMOCO mi stále odesílá na nějaké emailové adresy a když se tam obrátím odešle mi na další a stále se nic neděje.Připadá mi že čeká až se unavím a bude slavit jak mně doběhla.Děkuji za pomoc,ale už nevěřím v úspěch.Šimáček.
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji, zda by mohla spotřebiteli alespoň poskytnout informace o platbě a tom, na koho se má obrátit, na základě jeho telefonního čísla.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.