Společnost


IMIS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#3585Podvod na reklamní akci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2014, před 11 lety

Jaroslava Tůmová

Znění stížnosti

20.6.2014 jsme se účastnili reklamní akce,která měla (formou ochutnávky)seznámit s produkty firmy, která bude prodávat své výrobky v našem městě.Cílem ale bylo představit el. tlakový hrnec s titanovým vnitřkem, vyrobený ve Švýcarsku,na němž připravili čočku a guláš na ochutnání.Zároveň představili výrobky,které firma věnuje jako výhru (obálková metoda)asi 3. účastníkům jako poděkování za účast.
V obálce jsem měla 2x Zlatá výhra(6výrobků,ale tablet už neměli) Cena hrnce byla 30 000Kč s tím,že mi firma jako poděkování vrátí zpět 15 000Kč a dodá poštou i chybějící tablet.Po zaplacení doma jsem zjistila,že hrnac je čínská výroba a i vnitřek hrnce je jiný.A i ostatní výrobky byly vyrobeny v Číně( mně řekli Německo a Rakousko).
Volala jsem na uvedené číslo na smlouvě - nedostupné.Na Živnostenském úřadě jsme zjistili,že firma v Rádle již neexistuje,byla prodána, má nyní sídlo v Děčíně,ale nikdo ji tam nezná. Telefon na inter.adrese nemá uvedený.Nemám tedy ani kam poslat odstoupení od smlouvy.


Požadované řešení

První řešení: Vyměnit čínský hrnec za ten správný ˇšvýcarský s
titanem,vrátit těch slíbených 15 000Kč a dodat
chybějící tablet.

Druhé řešení:Odstoupení od smlouvy.Oni mi vrátí 30 000Kč a já jim
vrátím všechny výrobky, které jsem dostala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2014 10:44, před 11 lety

Smlouva musí obsahovat i údaje sdělené spotřebiteli před jejím uzavřením. Tyto údaje lze změnit, pokud si to strany výslovně ujednají. Uzavřená smlouva musí být v souladu s údaji, které byly spotřebiteli sděleny před uzavřením smlouvy. Tyto údaje lze změnit, pokud si to strany výslovně ujednají, jinak platí jako obsah smlouvy údaj pro spotřebitele příznivější. Prokazování těchto údajů je ovšem nelehkou otázkou.
Prodávající je povinen infromovat spotřebitele o jeho právu na odstoupení, o podmínkách, lhůtách a postupu pro uplatnění odstoupení. Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání lze ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Nebyl-li spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy, může spotřebitel od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne počátku běhu lhůty pro odstoupení. Jestliže však byl spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v této lhůtě, běží čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení ode dne, kdy spotřebitel poučení obdržel. Odstoupení lze adresovat na adresu uvedenou v obchodním rejstříku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2014 15:36, před 10 lety

V tomto případě se nám bohužel nepodařilo kontaktovat uvedený subjekt. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.