Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dnes jsem si byla na Vaší pobočce ve Stodůlkách vyzvednout herní židli, kterou jsme si před 14 dny nemohli rovnou koupit, protože Vám vypadly počítače. Dnes jsem 15 minut hledala prodejce, který by mi umožnil židli koupit (v oddělení židlí nikdo nebyl, byla jsem na pokladně i na klientském servisu). Poté, co se mi povedlo někoho sehnat mi byla vytisknuta již připravená smlouva, která se ale ještě musela upravovat, protože v ní bylo, že mám zájem o židli z prodejny na Černém mostě a nikoliv ve Stodůlkách, přitom již před 14 dny jsme si chtěli židli rovnou odnést a dle informací byly ještě alespoň dvě na skladě ve Stodůlkách. Navíc dnes byla v prodejně speciální akce na toto zboží ve výši 22%, na původní smlouvě byla sleva 17% po založení Vaší členské karty. Prodávající mi bylo řečeno, že smlouvu již nelze změnit a musím si židli koupit pouze se 17% slevou. Tzn. kdybych vůbec nepřišla a židli si koupila jako nový zákazník, měla bych ji levněji. Prodávající se mi poté již dále nevěnovala, obsluhovala další zákaznici. Po 20 minutách čekání jsem odešla aniž bych si židli odnesla. V prodejně jsem tak byla 2x zcela zbytečně, přestože naše bydliště je vzdálené přes celou Prahu. Vzhledem k tomu, že nám bylo zabráněno si židli koupit technickými problémy na Vaší straně, naopak jsem čekala, že mi vyjdete vstříc a ne že budu muset shánět někoho, kdo se uvolí mi v obchodě prodat zboží, které si už 14 dní chci koupit.
Děkuji a přeji hezký den.
Herní židle Xora, zelenočerná
Prosím o vyjádření k této situaci a návrhy Vašeho řešení. Vhodná by byla sleva z kupní ceny a zajištění co nejrychlejší dopravy zboží.
|
Tweet |
Z uvedené stížnosti vyplývá, že v daném případě byla uzavřena rezervační smlouva, z které plynou práva a povinnosti oběma stranám, přičemž bude záležet na dohodnutých podmínkách této smlouvy (ty mohou být v obchodních podmínkách společnosti, případně mohli být sjednány pouze ústně).
Jestliže však z rezervační smlouvy nevyplývá nutnost koupit daný produkt, nic nebránilo zakoupit v daném případě židli s plnou slevou (tedy uzavřít zcela novou kupní smlouvu, za aktuální slevu).
Pokud se spotřebitelka setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím provozovny, případně se spotřebitelka může obrátit přímo na vedení společnosti.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.