Společnost


www.veryvoga.cz

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35857Nevrácení pěněz za neodeslané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.10.2019, před 5 lety

Ivana Muranská

Znění stížnosti

Dobrý den,
po objednání a zaplacení zboží jsem zjistila, že mi eshop Veryvoga nedodá zboží ve lhůtě, kterou potřebuji a kterou avizoval. Ještě před odesláním zboží jsem proto objednávku dne 9.9.2019 zrušila a požádala o vrácení zaplacené částky. Eshop storno akceptoval, ale neustále nesrozumitelně komunikuje a peníze nevrací.
Číslo zakázky. : VV7289119810 Datum objednávky : 2019-09-05 05:37:51
745 Kč zaplaceno bankovním převodem z RB 5.9.2019
Storno 9.9.2019
Vyžádané podklady ke vrácení byly několikrát eshopu Veryvoga zaslány obratem.
Děkuji Vám za pomoc při řešení nepříjemnosti, bohužel jsem si názory kupujících na tento eshop přečetla pozdě.
S pozdravem
I. Muranská


Produkt

elegantní šaty, barva bílá, velikost L, cena 577 Kč plus 168 Kč doprava, celken 745 Kč


Požadované řešení

Prosím o vrácení zaplacené částky 745 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2019 09:57, před 5 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2019 11:12, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.