Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, koupil jsem inkoustovou tiskárnu HP která po půl roku přestala tisknout. Během půl roku se průběžně tisklo, tiskárna byla užívána řádně v souladu s návodem. Jelikož zakoupená tiskárna neplnila svojí činnost - vynechávání tisku, podstoupil sem u společnosti CZC reklamaci. Reklamace mi nebyla uznána z důvodu údajného zaschnutí inkoustu což nejsem schopen akceptovat jelikož po půl roce užívání není s uživatelského hlediska funkční a jako uživatel sem jako to mám ve zvyku tiskárnu používal přesně podle návodu. V návodu není zmínka o nutnosti tisknout denně aby tato situace nenastala, jakýkoliv interval tisknutí není také uveden a proto jestli došlo k zaschnutí barvy jak zmiňuje technik jedná se o výrobní vadu výrobku. S užíváním dané tiskárny sem více nebyl seznámen než jen dle platného návodu společnosti HP. Tuto tiskárnu sem volil jen z důvodu spokojenosti se značkou HP a toto je pro mě velké zklamání, stejně jako přístup společnosti CZC, jelikož jsem její dlouholetý zákazník a nikdy sem neměl jakýkoliv problém včetně toho, že za mnoho let zpátky nebyla potřeba něco reklamovat. Nepředpokládám navíc že koupi tohoto výrobku kupuji zboží na jednorázové použití a mělo by vydržet aspon dobu záruky, navíc mám k dispozici tiskárnu CANON která byla kupována před 8lety a dodnes k ničemu podobnému nedošlo i když se s ní rok netisklo.
HP DeskJet 2630 All-in-One, seriové č.CN889673JN, reklamace č.RE19027347
Celou věc sem chtěl řešit opravou, ale dnes bych spíše po negativní zkušenosti volil ze strany CZC vrátit peníze za nefunkční výrobek, jak bylo mnou uvedeno tak z mojí strany nedošlo k žádnému pochybení. Nebo v rámci dobrých vztahů s prodejcem by to mohla být forma kreditu shodný s pořizovací cenou tiskárny k nákupu jiné tiskárny, patrně bych volil jinou značku než HP.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.