Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
5.09.2019 jsem objednala zbozi z obchodu Gate.cz. 10/09 mi prisel mail, ze bude balik dorucen mezi 12 a 15 hod. Bylo v mailu take uvedene tel.cislo na kuryra, ktery by mi mel balik privezt. Cely den jsem byla doma a cekala, ale nikdo mi nezavolal. Myslela jsem, ze to mozna kuryr nestihl apod., tak jsem se rozhodla pockat par dni. Pozdeji jsem napsala na zakaznickou podporu GLS, odkud mi prisel mail s fakturou o prevzeti baliku zakaznikem (faktura doopravdy byla podepsana, ale NEbyl to muj podpis). Jeste jednou jsem overila vse sve osobni udaje, ktere jsem uvedla pri objednani zbozi a ktere byly na fakture (adresa, telefon a jmeno – ve bylo napsano spravne). Znovu jsem napsala na zakaznickou podporu, ze podpis neni muj, na co jsem dostala odpoved: „Kolegove bohuzel nemohou dale objasnit doruceni baliku. Kontaktujte, prosim, odesilatele, aby podal reklamaci prepravy.“ „Nemohou objasnit“? Pote jsem poprosila, aby nasli kyryra, ktery ten den byl na danem telefonnim cisle, na co jsem dostala odpoved, at zkontaktuji odesilatele (obchod Gate), at muzou podat reklamaci. Podpis na fakture, na ktere byly napsane vse me udaje, vypadal jako nejaky hacek, z ktereho se vubec neda rozeznat zadna pismena. Obchod Gate jsem jiz zkontaktovala a doufam, ze mi pomuzou. Spis mi jde o padelany podpis vedle mych osobnich udaju.
Obleceni, obchod Gate
Chtela bych konecne OSOBNE prevzit zbozi anebo vraceni penez
|
Tweet |
Pokud zasílatel nepostupoval při doručování v souladu se zasilatelskou smlouvou, je vhodné uplatnit reklamaci. Odesílatel by také mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany zasilatele.
Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.