Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 6.6.2014 jsme dali do opravy servisnímu středisku MOUNTFIELD na Skandinávské 14 v Brně sekačku na trávu XP 41 EL/ NCL390,která byla zakoupena 29.8.2010 v Mountfieldu na Skandinávské,Brno a která byla v záruční sedmileté době. Záruční list pro 7letou záruku byl i s paragonem přiložen.
Důvodem opravy byl špatný spínač, který byl dle dokladu o opravě vyměněn.
Pro sekačku jsme si přišli 23.6.2014 a zjistili jsme, že škrábance na krytě sekačky, opotřebovaná kolečka svědčí o tom, že stroj je vyměněn za jiný typově velmi podobný, avšak mnohem více optřebovaný.Dokonce je zde i rozdíl ve hmotnosti stroje. Oproti původním 13 kg, váží po "opravě" 14 kg. Zajímavé však bylo, že samolepka s výrobním číslem a další samolepka s číslem zakázky souhlasily s dokumentací (Záruční list a Zakázkový list)
Po dalším jednání servis.středisko uznalo poškození krytu, ke kterému údajně došlo při přepravě a nabídlo nám (telefonicky) jako kompenzaci nějaký šek v hodnotě 500,-Kč. Ten jsme odmítli.
Zdvořile žádám o radu, jak postupovat při tomto neseriozním
jednání servis. střediska v Brně na Skandinávské. Chtěla bych docílit navrácení své původní sekačky, která byla úmyslně vyměněna.
Jarmila Voščinárová
Zakázkový list SRZ 14/021/7/03284, datum dokladu 2.6.14 Zajímavé je, že datum čísla je z 2.6., ačkoli reklamace byla uplatněna 6.6.
navrácení naší sekačky nebo kompenzaci
finanční,či produktové v hodnotě naší sekačky
|
Tweet |
V tomto případě je důležité prostudovat podmínky prodloužené záruky, zda se tam taková možnost neskrývá. Pokud ne, společnost by měla vyřídit reklamaci v souladu se stanovenými podmínkami, nejsou-li, uplatní se podpůrně zákon. Dle zákona nemůže společnost při reklamaci výrobek zaměnit. Vyměnou se rozumí výměna za stejné a nové zboží. Opravou se rozumí uvedení zboží do původního stavu odpovídajícího stavu v době koupě. Sekačky se lze domáhat z titulu vlastnického práva.
Společnost Mountfield a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.