Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#35871Neoprávněně strhnutý poplatek z účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 24 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2019, před 5 lety

Daniela Veverová

Znění stížnosti

Dne 19.9 2019 mi bylo z účtu stržen poplatek 2247,-Kč za platbu, kterou jsem nezadávala. Při dohledávání společnosti, kam peníze odešly, jsem zjistila, že se jedná o jakousi seznamku. Nevím o jakou seznamku se jedná a nejsem si vědoma, že bych byla registrována na seznamce VIP členem, natož zadávala pokyn k platbě. Po dohodě s bankou podávám žádost na prošetření sporné transakce.


Požadované řešení

Prosím o navrácení plné částky, která byla neoprávněně stržena z mého účtu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2019 12:53, před 5 lety

Dle informací uvedených na webových stránkách společnosti je zpoplatněno pouze tzv. prémiové členství. Pokud si spotřebitelka prémiové členství nezaktivovala, získala společnost majetkový prospěch bez právního důvodu. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost vrátit bezdůvodné obohacení bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Společnost je proto vhodné vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.10.2019 10:13, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2019 12:28, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.11.2019 19:28, před 5 lety


Daniela Veverová

Dobrý den, předem mnohokrát děkuji za pomoc. Díky vašestížnosti.cz jsem od společnosti obdržela email s informací o ukončeném prémiovém členství. Členství dle společnosti nelze vypovědět ihned, ale po 3 měsíční výpovědní lhůtě.
Společnost spoléhá na lidskou chybu při ne/čtení smluvních podmínek. Bohužel.
Mé členství tedy trvá až do 19.12. Po tomto datu už by po mně neměly být vyžadovány další platby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2020 05:58, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2020 16:34, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.