Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#35872Kompenzace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2019, před 5 lety

Ivo Toth

Znění stížnosti

Po skončení balíčku O2Tv za 1kč nám bez objednání či upozornění 27.9.2019 aktivovali službu za 299kč ale nešlo to aktivovat!Dvakrát jsem volal operátora,dvakrát jsem navštívil prodejnu 02 v Jihlavě.Až dnes 2.10.2019 to běží!Ptal jsem se na kompenzaci za ten týden nečinnosti .Na prodejně 02 mne informovali že to vyřídí po telefonu operátor no to děvče v monitorovaném hovoru řeklo že jí to nezajímá!Díky za zveřejnění.
Ivo Toth


Požadované řešení

Třeba měsíc zdarma.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2019 11:27, před 5 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.10.2019 14:56, před 5 lety

Pěkný den,
aktuálně je vaše stížnost v řešení našich specialistů z oddělení Reklamací a stížností. Ti vše prověří a budou vás s řešením kontaktovat.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2019 12:34, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.11.2019 13:51, před 5 lety


Ivo Toth

Hodnocení:

Komentář: Vzdal jsem to a požádal o potvrzení že už si nebudou brát moje další peníze a čekám na odpověď