Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Po skončení balíčku O2Tv za 1kč nám bez objednání či upozornění 27.9.2019 aktivovali službu za 299kč ale nešlo to aktivovat!Dvakrát jsem volal operátora,dvakrát jsem navštívil prodejnu 02 v Jihlavě.Až dnes 2.10.2019 to běží!Ptal jsem se na kompenzaci za ten týden nečinnosti .Na prodejně 02 mne informovali že to vyřídí po telefonu operátor no to děvče v monitorovaném hovoru řeklo že jí to nezajímá!Díky za zveřejnění.
Ivo Toth
Třeba měsíc zdarma.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Pěkný den,
aktuálně je vaše stížnost v řešení našich specialistů z oddělení Reklamací a stížností. Ti vše prověří a budou vás s řešením kontaktovat.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Vzdal jsem to a požádal o potvrzení že už si nebudou brát moje další peníze a čekám na odpověď