Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#35873Zamlčení informace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2019, před 5 lety

nikol hoyles

Znění stížnosti

Po několika letech ziti v cizine jsem vratila zpet do CR i s manzelem (cizinec).
Kazdy potrebuje volat,tak jsme si sli zaridit tarif do T-mobile.Muj manzel tam sel sam(ja uz jsem tarif mela)Po chvili my volal super zpravu ze pani v Tmobile mu nabidla super tarif a jestli by jsem tam mohla prijit ze to musi udelat na moje jmeno protoze on je cizinec.Dosla jsem na prodejnu v Olomouci(Santovka) a pani stale mluvila s manzelem anglicky a nekolikrat zopakovala co mame za tarif.Bral si mobil Huawei se splatkou 200kc mesicne(na prodejne zaplatil zastku cca3000) na 24mesicu.Pani jsem se pro jistotu ptala ze 200 za to vse mesicne? Rekla ano mate tam 10gb 100sms 100min volani.A dal zase komunikovala s manzelem.Dala mi podepsat smlouvu v ktere je 200kc po dobu 23mesicu.Tak jsem s tim souhlasila a podepsala.Po te si muj manzel stahl aplikaci tmobile do mobilu a po nejakem case se mu tam ukazala castka 400,-kc k zaplaceni.Sla jsem tedy na prodejnu,zeptat se jaka je moje smlouva a kolik tedy budu platit.Bylo my receno ze to tam nevidi a ze musim pockat.Sla jsem tam o tyden pozdeji(zase nekdo jiny-stejna prodejna) Pan me rekl ze nevi kolik budu platit ze musim pockat na vyuctovani ze ty aplikace nedavaji dobre ceny.Tak jsme cekali....Vyuctovani doslo-tarif-200kc(to mame ve smlouve)
Dalsi zvlast na tarif student data za 399kc-??????? o tomhle jsem jeste neslysela,jak je to mozne?
Muj manzel jede na prodejnu.Bylo mu receno ze pro neho nemuzou nic udelat ze Tmobile do smlouvy nepise castku tarifu,a ze tam ma napsane student data a ze jsme si to mohli zjistit na internetu,kolik stoji.
Ano,to jsme mohli,ale myslim si ze nam to MELA OZNAMIT i pani na prodejne kdyz nam smlouvu zarizovala.
Co se bude dal? Pani nam zatajila infromaci,nejsme spokojeni,chceme zrusit smlouvu.Manager prodejny rekl manzelovi ze ma prijet semnou (protoze smlouva je na moje jmeno),ze muzeme vratit mobil(oni nam daji zpet 3000 co jsme platili na zacatku) a zrusime smlouvu.Dobre.
Hned v pondeli jedem na prodejnu-uz po 5x... s mobilem,smlouvou,primo za managerem.(Nehodla se s nami bavit),se slovy on nic takoveho nerikal a pracovnik prodejny se snazi neco vyresit.Volal nejakemu dalsimu managerovi(znamemu) dali nam na vyber: bud si smlouvu nechat,nebo ji zrusit-doplatit telefon ktery si na 100% uz nevemou zpet a zaplatit PENALE za zruseni smlouvy,protoze uz je to vice jak 14dni.
Takze zaver je takovy ze Tmobile neudelal zadnou chybu a my jeste jim budeme platit penale.
Nevime co mame delat,ale tohle jednani neni normalni.
Pani ktera s nami smlouvu uzavirala tvrdi ze vse rekla a delala jak ma,to ji samozrejmne vsichni na prodejne veri.


Požadované řešení

Vratit telefon,zrusit smlouvu,omluvu.Priznat chybu.
Respektovat zakazniky a snazit se jim pomoci v dane situaci tak aby byli obe strany spokojene a ne jen jedna (spolecnost)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2019 18:56, před 5 lety

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.