Společnost


MDV - IMPORT, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35875Neoprávněná reklamace z reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2019, před 5 lety

Zuzana Kafková

Znění stížnosti

1. reklamaci jsem podala kvůli rozjíždějícímu zipu na bílé peněžence. Do 14 dnů mi požadavek vyřešili opravou zipu, ale hned na latce u zipu byly cerne tahnouci cary tipuji asi od maziva (zip sel dost stuha). Reklamaci jsem neprevzala a dala jsem to na reklamaci, že to tam nebylo. Podotykam,ze ty cary byly, jak zevnitr tak z venku a na bílé penezence jdou dost videt. Dneska 2.10.2019 (3 dny od podane reklamace) mi prisla smska ze reklamace je vyrizena- volala jsem, jak se reklamace vyresila, a ze je reklamace neopravnena. Coz mi prijde dost nefer, ze penezenku mi v opravne zaspini a reklamaci na tu reklamaci neuznali, moc dekuji za vyreseni


Požadované řešení

vycisteni car, nova stejna penezenka, vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2019 11:11, před 5 lety

Prodávající je povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby vada byla řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy jinak znehodnocena. Povinností prodejce je provést záruční opravu takovým způsobem, aby neutrpěly ani estetické vlastnosti výrobku. Jinými slovy, výrobek by měl po záruční opravě fungovat i vypadat tak, jako by se na něm nikdy žádná vada nevyskytla.

Ihned po převzetí zboží z reklamace je třeba veškeré nedostatky provedené opravy prodejci vytknout. Pokud nezjedná nápravu ani během zbylého času do konce zákonné 30denní lhůty k vyřízení reklamace, může spotřebitel od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.

Jiná je situace, kdy prodávající vadu sice odstraní, ale podaří se mu poškodit zboží jiným způsobem. Reklamaci bude v takovém případě nutné považovat za včasně vyřízenou, to však nebrání uplatnit spotřebiteli nárok na náhradu vzniklé škody.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2019 16:30, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.