Společnost


Zalando SE

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#35885Reklamace obuvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2019, před 5 lety

Andrea Korcová

Znění stížnosti

Dne 4.9.2018 jsem objednala Baleríny S.Oliver v e-shopu Zalando (jako fyz. osoba). Boty jsem už v září nenosila, bylo už chladno. Nyní jsem je po jedné sezóně reklamovala - u bot došlo k prasknutí podrážky a k propadnutí pat (propadnutí až na železnou výstuž boty, která tlačí). Dodavatel požaduje vyplnit k reklamaci formulář a pak si vyžádal jen fotky. Bez toho, že by zboží viděl (propadnutí paty z fotky obtížně pozná), reklamaci zamítl s odůvodněním opotřebení. S tímto nesouhlasím. Mám za to, že pokud klient zakoupí boty, které by s ohledem na cenu i značku měly být kvalitní, nemělo by k tomuto docházet. Jak opotřebením může prasknout porážka? Tím, že se v botách chodí? A železo v botě se obtiskne na patě člověka jen proto, že v nich chodí? Přeci není možné, aby železná výstuž člověka v botě tlačila natolik, že až prodře výstelku. Boty jsou dělány proto, že se v nich má chodit, jinak postrádají smysl.

Nikdy se mi nestalo, že by se mi propadly paty. Jednou jsem v kamenném ochodě reklamovala prasklou podrážku u jiných bot a auto značku s.Oliver celkem často kupuji.


Produkt

Baleriny S. Oliver (https://www.zalando.cz/soliver-baleriny-black-so211a0bn-q11.html)


Požadované řešení

Požaduji výměnu zboží a nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2019 08:27, před 5 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Německu, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2019 16:23, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.