Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Jak je možné že zde v Tescu na Skalce už v půl desáté kordon z košiků a zaviràme šmitec.V devět hodin nejede ani jedna kasa jen samoobslužné tam fronta,rádoby pokladni, po celým place bordel że máte problém vůbec projet s košikem,tak že prostě nenakoupite, protože na Skalce nic jiného neni.Jen to Tesco a před nim bezdomáči a feťáci.PS je tam ještě Albert,ale ten má pouze do 9 hoď.S pozdravem Jan
Vyměnit managera asi nezvládá.
|
Tweet |
Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku.
Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.