Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
dna 7. 4. 2019 som si zakupila 3 poukazy na zajazd do Ciernej Hory, na Plitvicke jazera s navstevou mesta Zahreb, s datumom odjazdu 04.10,2019, do 06.10.2019. Zaplatila som sumu 4170 Kc. Uz niekolko dni sa snazim spojit so spolocnostou ohladne konania zajazdu, ale nepodarilo sa mi to. Teraz som zistila, ze spolocnost je v upadku a ziadny zajazd sa nekona. Je to velmi neseriozne od spolocnosti, ze nie je ani schopna oznamit zakaznikom, co sa stalo a objednane zajazdy sa nekonaju. Mal to byt darcek k mojim zajtrajsim narodeninam, preto som velmi nespokojna a zarmutena s konanim spolocnosti.
Preto pozadujem nahradu za nekonajuci sa zajazd v plnej vyske .
3x Plitvická jezera, město Záhřeb, koupání v moři - 4. 10. - 6. 10. 2019.Cena celkem: 4170 Kč
Pozadujem vratenie zaplatenej ciastky za zajazd.
|
Tweet |
Dne 18. 7. 2019 bylo rozhodnuto o úpadku společnosti a o prohlášení konkursu na její majetek. Všichni věřitelé společnosti mohli od tohoto okamžiku uplatňovat své pohledávky za společností pouze v insolvenčním řízení a to jejich přihlášením. Přihlásit svou pohledávku však bylo možné do 18. 9. 2019. Pokud spotřebitelka do uvedeného dne nepodala přihlášku své pohledávky, nemůže již do uvedeného řízení vstoupit. Pokud by byl ale konkurs zrušen, má spotřebitelka opět možnost domáhat se svého práva přímo po společnosti.
Jelikož se spotřebitelé mohou svých nároků domáhat pouze v insolvenčním řízení, stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.