Společnost


ŠKAREK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3589Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 6 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2014, před 11 lety

Danuše Jahodová

Znění stížnosti

Dne 31.8.2013 jsem zakoupila od prodejce nábytku Škarek s.r.o.Rakvice sedací soupravu a křeslo v hodnotě 31 725,- Kč. Po 10-ti měsících používání jsou čalouněné sedáky a opěrky úplně prosezené, na šedé látce bílé skvrny. Při květnové návštěvě zapustila modrá košila hosta do bílé područky na křesle a zde se vytvořila modrá skvrna, která nelze vyčistit.
Z těchto důvodů jsem sedací soupravu reklamovala. Dne 19.6.2014 přijel reklamační technik, vše nafotil. Druhý den přišla emailová odpověď zamítnutí reklamace.
Odůvodnění:
1) sedáky a opěrné části sed.soupravy jsou čalouněny žinilkovou potahovou látkou a po sezení vzniká různé položení vlasu a dochází k odlišnému chápání a vidělní odstínu barvy. Toto se nazývá SCHADING. Jedná se tedy o běžný jev a tudíž se reklamace zamítá.
2) Na základě reklamačního technika bylo zjištěno zabarvení na bílé područce a vzniklo zabarvením košile hosta. Bohužel zabarvení nelze uznat jako důvod k reklamaci.
Nesouhlasím s vyjádřením, souprava je za krátkou dobu zničená a prosím o pomoc.


Produkt

Sedací souprava LAMBO


Požadované řešení

Souhlasím s přečalouněním a doplatkem rozdílu mezi novou a současnou potahovou látkou. Náklady na dopravu platí prodejce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2014 10:13, před 11 lety

Zamítl-li prodávající reklamaci po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 15:03, před 10 lety

Společnost ŠKAREK s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.