Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednané zboží na dobírku mi odesílatel poslal službou "balík do ruky" na moji adresu do práce, kde jsem byl přítomen a v recepci je stálá služby. Nebyl učiněn pokus o doručení a odpoledne přišla zpráva, že si to mám vyzvednout na poště. Zásliku jsem si vyzvednul, vše bylo OK, ale zaměstnanci pošty neplní své povinnosti, nemohu si pomoci.
služba "balík do ruky"
Potrestat konkrétního pracovníka a přijmout opatření, aby pošta plnila své povinnosti, které vyplývají z náplně placených služeb.
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman