Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#35899Zdržení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 hodin 55 minut

Detail stížnosti

Publikováno
03.10.2019, před 5 lety

Barbora Hanousková

Znění stížnosti

Ze zahraničí jsem si objednala balíček, ke kterému jsem zvolila možnost expres doručení s poplatkem 11,95 Euro. Po dvou dnech byl balíček odeslán a do ČR doputoval za pouhé 3 dny. Nicméně na území Čr se pak zdržel na pražské poště více jak 5 dní! Můžete mi vysvětlit, jak je možné, že balíček ze zahraničí putuje rychleji než na území ČR?!

Takto jsem zbytečně utratila 11,95 Euro za expres, když Česká pošta nedokáže balíček v normální lhůtě doručit!Při volání na zákaznickou linku mi bylo sděleno, že je možné, že balíček je tak malý, že je zastrčený a posílají se jiné, větší balíky... Pokaždé, když jsem volala, přehazovali si mě jako horký brambor a nikdo mi nebyl schopný říct, co se děje!

Ani nemluvím o tom, že se sem tam stane to, že doručoval se ani neobtěžuje zazvonit, zda je někdo doma a hned vhazuje lístek, že příjemce nebyl zastižen, ale to už je jiný příběh!

Takto si služby nepředstavuji a od příště budu využívat konkurenci...


Produkt

RR979911646VV


Požadované řešení

Bylo by vhodné vysvětlit, co se s balíčkem celou tu dobu dělo a v nejlepším případě proplacení expres služby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2019 19:22, před 5 lety

Nesplnil-li podnik svou povinnost z uzavřené smlouvy, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění.

Česká pošta, s.p. se bohužel rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.