Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ze zahraničí jsem si objednala balíček, ke kterému jsem zvolila možnost expres doručení s poplatkem 11,95 Euro. Po dvou dnech byl balíček odeslán a do ČR doputoval za pouhé 3 dny. Nicméně na území Čr se pak zdržel na pražské poště více jak 5 dní! Můžete mi vysvětlit, jak je možné, že balíček ze zahraničí putuje rychleji než na území ČR?!
Takto jsem zbytečně utratila 11,95 Euro za expres, když Česká pošta nedokáže balíček v normální lhůtě doručit!Při volání na zákaznickou linku mi bylo sděleno, že je možné, že balíček je tak malý, že je zastrčený a posílají se jiné, větší balíky... Pokaždé, když jsem volala, přehazovali si mě jako horký brambor a nikdo mi nebyl schopný říct, co se děje!
Ani nemluvím o tom, že se sem tam stane to, že doručoval se ani neobtěžuje zazvonit, zda je někdo doma a hned vhazuje lístek, že příjemce nebyl zastižen, ale to už je jiný příběh!
Takto si služby nepředstavuji a od příště budu využívat konkurenci...
RR979911646VV
Bylo by vhodné vysvětlit, co se s balíčkem celou tu dobu dělo a v nejlepším případě proplacení expres služby
|
Tweet |
Nesplnil-li podnik svou povinnost z uzavřené smlouvy, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění.
Česká pošta, s.p. se bohužel rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.