Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 7.února jsem odeslal balík do USA.Fakturu,kterou jsem obdržel jsem zaplatil dne 12.2.2014 a europošta mi potvrdila zaplacení dne 13.2.2014.
Balík do dnešního dne na dodávanou adresu nedorazil.Dne 29.3.2014 jsem europoštu kontaktoval a pan Prokop mi dne 31.3. odpověděl,že ho nedodání balíku mrzí a požadoval obsah balíku pro vytvoření stížnosti.Požadované údaje jsem mu zaslal dne 1.4. a bylo mi odpovězeno cituji:děkuji za informace.
U DHL jsme vytvořili stížnost, až budeme vědět další informace, dáme Vám vědět.
Od té doby jsem Europoštu 3x kontaktoval,že uvedenou zaležitost bychom měli nějak finančně vyřešit.Na moji korespondenci však firma do dnešního dne nijak neragovala
Položka Cena/jednotka Množství Cena Přeposlání zásilky do 20kg - země: us 2029 Kč 1 dodání balíku do USA 2029 Kč Svoz zásilky z určeného místa 130 Kč 1 130 Kč Cena celkem: 2159 Kč
Finanční vyrovnání za neprovedenou službu a obsah balíku
|
Tweet |
Dle nám dostupných informací se jedná o zasílatelskou smlouvu, ve které se zasílatel zavazuje přikazci (tedy odesílateli) obstarat vlastním jménem a na účet odesílatele přepravu zásilky z určitého místa do jiného určitého místa. Následné smlouvy o přepravě uzavírá subjekt svým jménem, čemuž odpovídá i skutečnost, že za spotřebitele řeší reklamaci s přepravními společnostmi.
Zásilatel by měl zajistit způsob a podmínky přepravy s vynaložením potřebné péče tak, aby co nejlépe vyhovovaly zájmům odesílete. Smluvní strana odpovídá za řádné plnění závazku v souladu se smlouvou a za předmět, který je předmětem jejího závazku. Speicální úprava odpovědnosti za škodu je upravena v ustanovení § 2478 občanského zákoníku, který stanoví, že vznikne-li na převzaté zásilce při obstarávání přepravy škoda, zasílatel ji nahradí, neprokáže-li, že škodu nemohl odvrátit. Výši škody prokazuje spotřebitel.
Pan František Prokop byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Z tohoto důvodu jsme stížnost uzavíráme.